Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi opět, a to i přes ujištění Vedoucí pošty, nebyla doručena zásilka.
Vzhledem k tomu, že se jedná o velmi častý jev, nezbývá mi nic jiného, než řešit vše touto cestou.
Ve schránce jsem 27. 9 našel oznámení o uložené zásilce, kterou se mi prý ČP snažila doručit již 21.9.. Vzhledem k tomu, že jsem byl po oba dny doma, ihned jsem kontaktoval pobočku ČP v Praze 8, a to přímo Vedoucí pošty. Ta mne ujistila, že zjedná nápravu a doručovatelka splní 29.9. svou povinnost. Nesplnila.
Vzhledem k tomu, že pracuji z domova, byl jsem opravdu přítomen, domovní zvonek funguje, a zásilku potřebuji ke svému podnikání,
Nevím, co už mohu udělat z mé strany více...
Zásilka z ciziny, poslaná jako obyčejné psaní, která se ovšem nevejde do schránky.
Popravdě již nevím, jak vzniklou situaci řešit. Doručovatel nedoručuje, Vedoucí pošty má očividně laxní přístup...pro zásilku si budu muset zajet osobně (opět), a ztratím tak čas k podnikání, a vniveč přijde i mnou placené poštovné.
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman