Společnost


Nábytek Harmonia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18238Vrácení zakoupené skříně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2017, před 7 lety

Viktorija Vojkuvkova

Znění stížnosti

Dobrý den objednali jsme se skříň zaplatily zálohu a čekali na skříň dneska jsme pro ni byli ale nenapadlo by nás že se vyrábí skříň z lamina 1.2 byli jsme z toho v šoku a i hned jsme se ptali jestli by bylo možné že když zaplatíme nějakou pokutu že ji nechceme a bylo nám řečeno že to nejde skříň jsme odvezli ale je v neporušeném obalu a chtěli by jsme ji vrátit ale v obchodě nám tvrdí že to nejde poraďte prosím dekuji


Produkt

Trojdverova skříň


Požadované řešení

Chceme ji vrátit a aby nám vrátili peníze protože v obchodě nám tvrdí že to nejde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2017 08:46, před 7 lety

Jelikož z popisu stížnosti vyplývá, že zboží bylo vyrobeno na zakázku, nemá spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (dle § 1837 písm. d) občanského zákoníku).

Nemá-li však věc sjednané vlastnosti (pro výrobu věci byl sjednán jiný materiál), má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné vadu odstranit těmito způsoby, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Prodávající má ze zákona o ochraně spotřebitele povinnost informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaných výrobků. V případě porušení této zákonné povinnosti může být prodávajícímu udělena pokuta za přestupek. Pokud prodávající spotřebitelku o vlastnostech prodávaného výrobku řádně neinformoval, mohla by spotřebitelka taktéž namítat neplatnost kupní smlouvy, neboť byla uvedena prodávajícím v omyl o rozhodující okolnosti důležité pro sjednání kupní smlouvy.

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.