Společnost


Love Home s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18240Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2017, před 7 lety

Věra Špičková

Znění stížnosti

Dobrý den,4.6.2017 jsem u fa Love Home s.r.o. Ústřední 391, Praha 10- Štěrboholy učinila objednávku na 6x židle EDITA (firma Kaplan), která byla zaplacena hotově 26 286,00 Kč - odůvodněno stěhováním pobočky do prostorů OD Kotva. Termín dodání 6 - 8 týdnů. Od druhé poloviny července jsem telefonicky zjišťovala stav naší objednávky, výsledkem bohužel byly pouze odkazy na volání vždy za 14 dní později ( zaměstnanci Love Home se odvolávali na nedodržení termínu od fa Kaplan - opožděná výroba, závodní dovolená, špatná komunikace s fa Kaplan...). V polovině září 2017 jsem sama kontaktovala paní K. (jednatelku fa Kaplan) a zjistila, že naše objednávka byla v termínu vyhotovena a je od poloviny července 2017 připravena k předání. Vzhledem ke skutečnosti, že fa Kaplan ale neobdržela námi zaplacenou hotovost, se tak nestalo dodnes. Majitel fa Love Home pan P. J. a jeho zaměstnankyně paní R. na nové pobočce OD Kotva se k problému staví velmi neochotně (pan J. se nechá zapírat, není možný kontakt telefonem ani mailem) a to i po rozhovorech přímo s majiteli fa Kaplan a mnou osobně. Požadovala jsem okamžité vrácení celé částky hotově, což bylo odmítnuto nebo převodem na účet což bylo sice slíbeno, ale pouze za účelem stálého oddalování a ve skutečnosti zcela ignorováno.


Produkt

Objednávka: 6x židle EDITA - dub přírodní, čalounění Bombay 04 , cena ks: 4381,00 Kč celkem zaplaceno: 26286,00 Kč


Požadované řešení

Vzhledem k výše uvedené skutečnosti, připadá v úvahu pouze navrácení celé částky 26 286,00 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 20:23, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 17:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.