Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
po telefonickém hovoru jsem přijala nabídku léku od této společnosti na vyzkoušení a od toho okamžiku mi chodí pravidelně do schránky tento produkt o který nemám zájem.Dvakrát jsem toto již zaplatila složenkou v domnění,že tím je vše vyřízeno,ale bohužel jsem našla ve schránce další zásilku,kterou odmítám přijmout.Jak mám prosím postupovat,abych se této vlezlé firmy a jejích zásilek zbavila.Děkuji za pomoc Raková M.
podpůrný produkt na klouby
nikdo mi neřekl,že se zavazuji toto odebírat,pouze vyzkoušet ano vyzkoušela,ale odebírat nadále odmítám.
|
Tweet |
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
bohužel dle jména jsme Vás nenašli. Můžete nám prosím napsat Vaše zákaznické číslo, které naleznete na jakékoliv naší faktuře?
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení: