Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
mojí kartou a mým jménem byl vytvořen účet a zaplaceno prémiové členství.
Prosím o jeho okamžité zrušení.
Můj profil: Tit
Registrován: 30.9.2017
Předem děkuji za kladné vyřízení
Zrušení prémiové členství a vymazání profilu.
|
Tweet |
V případě, že by byla platební karta spotřebitele zneužitá k zakoupení prémiového členství na webové stránce společnosti, bylo by potřeba kontaktovat ihned Policii České republiky a zároveň informovat zákaznický servis společnosti.
Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (mezi spotřebitelem a společností nebyla sjednána smlouva), bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost by proto bylo vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: QE7RCC44
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 30.10.2017 – po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.