Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#18252Neoprávněné účtování Prémiové SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2017, před 7 lety

Tomáš Kuda

Znění stížnosti

Dobrý den, stala se mi podobná situace, jako mnoha jiným zřejmě podvedeným uživatelům mobilu. Nemá smysl to popisovat situace je stejná, je částky se liší. Obrátil jsem se z reklamací na tuto společnost, vyplněným formulářem staženým z webu Platmobilem.cz a byl jsem "poslán" o dům dál, že jsou jen zprostředkovatelé a že mám reklamaci poslat na e-mail info.cz@ccsupport.biz.
Tato situace byla zde již také popsána (7.8.2017 paní Tláskalová).
Tam jsem tedy reklamaci uplatnil, dokonce mi slíbili vrátit peníze, ale požadují požadovali nejprve osobní údaje mé dcery, to jsem odmílt, pak tedy moje osobní údaje. Poskytl jsem jim vše kromě adresy s tím, že požaduji také od pana Vojty, který se mnou komunikoval údaje o firmě, kterou zastupuje, abych tedy věděl u koho tu nedodanou službu vlastně reklamuji. Informace o společnosti mi nesdělil a požaduje po mě údaj o mém bydlišti, které mu nechci z bezpečnostních důvodů poskytnout. Obrátil jsem se tedy na společnost Comgate zpět, aby mi sdělila jakého jejího partnera se jedná, že kominikace je velmi složitá. Rád bych také podal podnět na ČOI, ale vlasně není na koho, protože o té společnosti je znám pouze e-mail. Společnost Comgate mi neodpověděla. Takže vlastně na konci celé anabáze vůbec nevím, za jaké služby a komu jsem něco zaplatil. Vaše odpovědi u příspěvku jsou velmi podobné, ale situaci to nevyřeší. Je nějaká možnost jak zjistit konečného údajného poskytovatele nějaké skrývajícího se za e-mailem info.cz@ccsupport.biz ? Může to být jen zástěrka, aby se společnost ComGate nemusela vyřizovat reklamace za nedodané služby ?
Co nám všem můžete doporučit - podat stížnost u ČOI na ComGate, obrátit se PČR s podáním hromadné žaloby. To ale nevím jak se organizuje.
Děkuji


Produkt

Neoprávněné účtování za nedodané služby pomocí prémiové SMS z čísla 90319099


Požadované řešení

Buď vrácení peněz společností ComGate, nebo sdělení právního subjektu, který měl službu dodat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2017 09:27, před 7 lety

Pokud obchodník, který poskytuje službu, neuvede svou totožnost, dopouští se klamavého opomenutí, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Neuvedl-li obchodník svou totožnost, je vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Bylo by možné podat hromadné trestní oznámení, kdy se mohou poškození dát dohromady, aby bylo z podání zřejmé, kolik je poškozených. Nicméně není to nutností. Policie ČR jedná z úřední povinnosti, a proto by měla podaná trestní oznámení vyhodnotit, sesbírat důkazy a stanovit další postup, který se bude reflektovat její zjištění.

Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.