Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes mi byla na mail doručena upomínka, že dlužím částku 2545,-Kč, kterou musím do 7.9.2017 zaplatit.Na seznamce jsem registrovaná cca od července. Upřímně jsem tam byla párkrát, zaplatila jsem poplatek na zkušební dobu a víc neřešila. Upřímně jsem seznamku pustila z hlavy. Nepřišel mi žádný oznamovací mail, že se blíží konec zkušebního období a že bych si měla něco připlatit.Navíc si nepamatuji přesné datum registrace. Když jsem se chtěla přihlásit na účet, vyzvalo mě to, ať nejdříve zaplatím dlužnou částku a pak se tam teprve mohu přihlásit. Jsem znechucena takovýmto jednáním a opravdu se mi tohle jednání nezamlouvá.Kartu mám naštěstí zablokovanou, i přes to bych tohle ráda co nejdříve vyřešila a víc s touto společností neměla nic společného. Psala jsem maily, že chci podat výpověď. Nejsem si jistá, jestli musím výpověď adresovat přímo do Luxemburgu nebo stačí výpověď přes email.
Prosím o odbornou radu. Je mi z toho mizerně, nevím, jak postupovat dál.
seznamovací agentura be2
Mrzí mě, že jsem se na tyto stránky vůbec registrovala. Teď mám obavy, co bude, když nezaplatím. Peníze na takovou pokutu nemám a upřímně mi tohle jednání nepřijde v souladu s jejich podmínkami.Také nechci, aby se věc dostala nějaké vymahačské agentuře.
Moc děkuji za radu a pomoc.
Katka
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: MU7MBD85
Přejeme Vám dobrý den, paní Zelinková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 03.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
nezlobte se, ale Vaše podmínky jsou psané tak, aby se v nich obyčejný člověk moc neorientoval.Nemohu si ani zkontrolovat pravdivost toho,co mi zde píšete, jelikož už se na profil nedostanu, dokud nezaplatím. Jako spousta jiných klientů, i já jsem naletěla. A to jen proto, že člověk od toho čeká něco úplně jiného.
Výpověď jsem poslala od neděle asi čtyřikrát na mail. Žádné reakce. K jednomu jsem přiložila v příloze i písemnou formu s podpisem. Jak mám vědět, že když zaplatím, tak už mě nebudete nahánět podobnými maily? Podle počtu stížností nejsem jediná, koho tohle trápí. Můžete mi dát,prosím,jasné stanovisko?
Děkuji Zelinková
ID: MU7MBD85
Dobrý den, paní Zelinková.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 04.01.2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" (mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství).
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
Znamená to,že už mi nepřijde žádný mail k zaplacení poplatku? I když profil nevymažu?Už se mi tam nechce ani přihlašovat.
Děkuji.
Zelinková
ID: MU7MBD85
Dobrý den, paní Zelinková.
Přesně tak - veškeré dluhy již byly uhrazené a případ byl uzavřen.
Pokud si budete přát, abychom Váš profil zrušili přímo z naší strany, pouze zde prosím danou skutečnost potvrďte,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den,
budu moc ráda, když můj profil zrušíte.
Děkuji za vstřícnost.
Zelinková
ID: MU7MBD85
Přejeme Vám dobrý den.
Váš profil na be2 byl k dnešnímu dni, t.j. 09.10.2017, zrušený.
Děkuji.Tímto beru vše za vyřízené.