Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
registroval jsem se na tuto seznamku, kde vstupní poplatek premium členství bylo kolem 200-400Kč (nepamatuji si přesně).
Již delší dobu nejsem aktivní a žádné prodloužení předplatného premium účtu jsem nežádal, vlastně nebylo na začátku registrace a platby nic takového uvedeno.
Psal jsem již společnosti email a odpověděli mi, že je nutné o toto zažádat prostřednictvím emailu a je nutné takovýto email opatřit "podpisem". Což není moc splnitelné.
Nicméně zrušení, které oni doporučují na stránkách je naprosto nefunkční, proto se dle mého názoru jedná o podvodnou praktiku.
Na stránkách nemají dostatek informací jak postupovat v případech potíží, v jejich "poradně" jsou články z části anglicky a z části česky. Takže jsou informace z jejich strany velmi nedostatečné.
Společnost komunikuje s delším časovým odstupem, kde úroveň češtiny je pravděpodobně z překladače.
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
seznamka Academic Singles, společnost be2 S.a.r.l., můj registrovaný email: dolezal.patrik@email.cz
Byl bych velmi vděčný za pomoc se zrušením účtu, vymazáním všech informací o mé osobě a smazání veškerých informací o mé platební kartě, aby již v budoucnosti nemohlo dojít k neoprávněnému stržení jakékoliv částky od této společnosti.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohla spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: UPD2BD85
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 17.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
............................................................
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 17.12.2017, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V případě, že si přejete svůj profil definitivně vymazat, pouze nám prosím tuto skutečnost potvrďte (mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství).
Velice Vám děkujeme.
Dobrý den,
jelikož je nemožné si zrušit účet skrz způsob uváděný na stránce - respektive je klamavý, neboť odkazuje na záložku v seznamce "Můj profil/Vlastnosti" - viz. příloha.
Nejsem spokojen z toho důvodu, že dle uvedeného návodu člověk není schopen nikdy smazat profil, protože žádná taková záložka "vlastnosti" v sekci "Můj profil" neexistuje a nejde smazat uvedeným způsobem.
V další příloze je nečitelný a nesrozumitelný návod, navíc v anglickém jazyce, podle kterého uživatel není schopen pochopit, respektive provést jakékoliv smazání účtu. Viz. druhá příloha.
Pakliže mi zbývají 4 dny do obnovení VIP členství a já nejsem schopen dle uvedených pokynů na stránce (viz. přílohy) smazat profil a zrušit prémiové členství, pak jde, dle mého názoru, o klamání spotřebitele a tím pádem by měla být možnost odstoupit od smlouvy kdykoliv. Podle log aktivity na mém účtu (viz email dolezal.patrik@email.cz by mohlo být zjištěno, že "smazat profil" bylo klikáno hned několikrát (respektive jsem se o to pokoušel dle uvedeného návodu, který, předpokládal jsem, je funkční). Když smazat profil nešlo, domníval jsem se, že jde o technický problém. Nicméně to nic nemění na tom, že dle těchto informací není žádný uživatel schopen smazat si svůj profil a zrušit VIP členství.
Pokud tedy zbývají 4 dny do obnovení VIP členství a zákazník není schopen dle návodu smazat svůj profil a zrušit VIP členství, pak nastává problém, neboť může kontaktovat zákaznickou linku, která mu odpoví nejdříve 2. pracovní den a tím pádem odešle případnou výpověď VIP členství již po termínu. Toto pouze z důvodu, že jsou informace na stránkách Academic Singles neúřesné a klamavé.
Proto si stojím za vrácením částky 2247,-.
Pokud společnost spotřebitele krátí na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží. Neumožňuje-li společnost smlouvu ukončit tak, jak bylo sjednáno, jde to k tíži společnosti. Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: UPD2BD85
Opět Vám přejeme dobrý den.
S ohledem na výše uvedené obtíže byl již členský poplatek v celkové výši 2247 Kč k dnešnímu dni, t.j. 04.10.2017, refundovaný na Váš účet.
Dobrý den,
děkuji za pochopení důvodů a ochotu.
Jako poslední věc bych chtěl definitivně smazat můj profil, pokud si jej nemůžu smazat sám nyní.
Pokdu tomu rozumím dobře, tak už žádné poplatky z mé strany nebudou požadovány a automatické obnovování VIP předplatného je již definitivně zrušeno? Pokud ano, tak už nic dalšího k Vám, jako seznamce nemám.
Děkuji
ID: UPD2BD85
Dobrý den.
Ano - prodlužování Vašeho VIP členství je zrušené a zároveň byl k dnešnímu dni smazaný i přislouchající profil.
Děkujeme Vám.
Hodnocení: