Společnost


ČSOB Stavební spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18257Nepřipsání bonusového vkladu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2017, před 7 lety

Ondřej Sádovský

Znění stížnosti

V únoru 2015 mi byla vypovězena smlouva stavebního spoření z důvodu,že se spořitelně moje smlouva nevyplatí. Proto mi byla nabídnutá nová smlouva s tím,že když si do ní převedu naspořené peníze ze staré smlouvy dostanu mimořádný bonus a po dvou letech budu převedené peníze moci vybrat bez sankcí. Proto jsem souhlasil o uzavření nové smlouvy. Jenže paní co se mnou smlouvu sepisovala zapomněla podle spořitelny zapsat do políčka marketingová akce zkratku bonusového vkladu. V tuto chvíli nemám bonus a nemohu peníze ani vybrat (bez sankcí) psal jsem na reklamace do cmss jelikož ve smlouvě nebylo zapsáno zkratka bonusového vkladu nemohou mojí reklamaci vyhovět.


Produkt

stavební spoření


Požadované řešení

úprava smlouvy podle naslibovaných bunusů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2017 08:55, před 7 lety

Byl-li při sjednávání nové smlouvy užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele v oblasti bankovnictví provádí Česká národní banka. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.cnb.cz/cs/o_cnb/formular_obecny_dotaz/obecny_dotaz.html.

Nesouhlasí-li spotřebiteli s postupem společnosti, má možnost obrátit se na finančního arbitra, který rozhoduje spory mezi spotřebitelem a stavební spořitelnou nebo zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování stavebního spoření. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 18:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.