Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18258Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2017, před 7 lety

Pavlína Kańoková

Znění stížnosti

Dne 20.8. jsem se zaregistrovala na stránky be2 v dobré víře nalézt vhodného partnera. Souhlasila jsem se zvýhodněným poplatkem 149,- Kč na "zkušební členství" na 1 měsíc. Chtěla jsem si vyzkoušet, jak tyto stránky fungují. Ještě týž den jsem se rozhodla svůj profil smazat a dále tyto služby nevyužívat, své členství ukončit. Usoudila jsem, že takto se prezentovat na žádné sociální síti nechci.
Služby jsem tedy žádné nevyužívala, profil smazala, částku 149,- Kč oželela.. Ale ouha, přehlédla jsem,ve všeobecných podmínkách, psaných na 14-ti listech, že musím napsat dopis a poslat poštou výpověď do Lucemburska, jinak mi členství prodlužují automaticky o další 3 měsíce za poplatek 2 247,- Kč. Dne 21.9. jsem byla v šoku, kdy mi z účtu zmizelo 2.247,- Kč. Dlouho jsem pátrala, co to je za platbu.Po delší době zjistila, že jde o be2. Ani ve snu mě nenapadlo, že si bez mého dovolení můžou stáhnout peníze sami.Prodloužit členství možná,i když profil je smazán a nikde na jejich stránkách nefiguruji, nic nevzužívám. Ale peníze z účtu přece stáhnout nikdo nemůže, nic takového ve VOP není psáno.!!!!! Bez toho, aniž bych k tomu dala souhlas, aniž by mi poslali nějakou fakturu za služby, prostě cokoli. Od čeho existují PIN kódy a ochrana osobních bankovních účtů ?? Jsem zoufalá, jsem samoživitelka, pracuji 12h denně na směny, mám 2 dcery na VŠ a každá koruna mi chybí. Snažně Vás prosím, pomozte mi dostat částku 2.247,- Kč, kterou mi "ukradli" neoprávněně, bez mého vědomí a souhlasu z mého účtu, zpět. Se snahou nalézt partnera a nebýt sama, jsem přišla ještě o víc, než jsem měla do teď. Společnost be2 mě odbyla s tím, že částku mi strhli oprávněně.. Když jsem se tázala, co mám teda konkrétně udělat, aby se to neopakovalo, jasné odpovědi se mi nedostalo. Jste má jediná naděje, opravdu jsem zoufalá. Děkuji za ochotu a porozumění, prosím o radu, jak zabránit opětovnému neoprávněnému stažení peněz, jak mám zablokovat účet pro tuto instituci a jak dostanu své, těžce vydělané, peníze zpět.. Prostě nikdo si nemůže dovolit brát bez oprávnění peníze z cizího účtu. A navíc ZA NIC.. Nemám zadán trvalý příkaz, nemám souhlas s inkasem...to je přece nemožné.!!!!!!
Děkuji velice, Pavlína Kaňoková


Požadované řešení

Prosím o vrácení částky 2.247,- Kč zpět na můj osobní účet a dále ať se už nestane, že mi tato společnost opět odečte ve svůj prospěch peníze z mého účtu..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2017 08:51, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2017 15:49, před 7 lety

ID: EDMAGF43


Přejeme Vám dobrý den, paní Kańoková.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 20.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

..........................................................................

Mějte prosím také na paměti, že svůj profil jste nesmazala, přičemž smazání účtu ani není možné učinit bez zrušení prodloužování VIP členství (v zájmu zabránění podobných obtíží).

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.10.2017 23:58, před 7 lety


Pavlína Kańoková

Dobrý den, děláte si zřejmě legraci. Já jsem svůj profil smazala ještě týž den, kdy jsem si ho založila, tedy 20.8. 17
Ve VOP není NIC psáno o tom, že si peníze budete strhávat z mého účtu. Jsou tam informace o automatickém prodloužení členství, které stojí 2.247,- Kč, ale NE, že vám já dávám souhlas k odečtení této částky z mého účtu.To je přece nemožné.!!!!!!!!!!!!!!!
Pokud se s váma nedohodnu a nevrátíte mi peníze zpět- nebo alespoň poměrnou část - budu to považovat za krádež a předám tento případ k řešení Policii ČR.
Tázala jsem se vás v mailu dne 26.9., jak mám postupovat, aby jste mi veškeré členství zrušili, konkrétní odpověď jste mi nedali. Po dlouhém hledání jsem našla na internetu stížnosti dalších osob, kde jsem našla také radu, jak postupovat s výpovědí. Včera, 2.10. jsem tedy poslala písemnou výpověď na vaši adresu do Lucemburska, která mě stála dalších 77,- Kč.. Pokud ani toto nepomůže, jsem v koncích. Částka 2.247,- Kč je pro mě měsíční výdaj na jídlo, který jste mi vzali a já ho teď nemám..Ráda bych měla od Vás potvrzení, že mi členství rušíte s okamžitou platností, smažete veškeré informace o mě a vrátíte mi alespoň poměrnou část peněz ke včerejšímu dni - viz. razítko pošty na obálce s výpovědí..
V příloze posílám výpověď, kterou jsem odeslala poštou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 09:38, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2017 14:40, před 7 lety

ID: EDMAGF43


Přejeme Vám dobrý den.

S ohledem na výše uvedené obtíže byl již členský poplatek v celkové výši 2247 Kč k dnešnímu dni, t.j. 05.10.2017, refundovaný na Váš účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2017 16:31, před 7 lety


Pavlína Kańoková

Dobrý den, děkuji, že jste se zachovali jako "lidé", jen mne mrzí, že člověk takto lehce může přijít téměř nevědomky o peníze. Zatím částku na účtu nemám, stížnost uzavřu až po jejím připsání. Děkuji za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 08:45, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.12.2017 12:00, před 7 lety


Pavlína Kańoková

Hodnocení:

Komentář: Dekuji dTestu za pomoc a podporu, velice mi to pomohlo ke zdarnemu uzavreni pripadu.