Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,můj problém spočívá v reklamaci s modemem,neustále mi vypadával signál a kontrolka svítila červeně,modem jsem musela každý druhý den zapínat a resetovat,po domluvě s operátorem jsem jela modem reklamovat do prodejny v Náchodě,modem byl zaslán na reklamaci,a zapůjčily jiný modem (se kterým nebyl problém při připojení a signál byl funkční),po 14 dnech byla reklamace hotová, s tím že žádný problém nebyl na modemu nalezen a že modem je plně funkční,přijela jsem domů a modem zapojila,za dva dny opět kontrolka červená a nebylo možné se připojit,opět volám operátora a popisuji celou situaci,operátor říkal že je prostě modem špatný a že ho mám odvézt z pět do prodejny na reklamaci,operátor doporučil vyměnit modem.Odvezla jsem modem opět do prodejny v Náchodě na další reklamaci,opět sepsali papíry a zapůjčily další modem (opět fungoval bez problémů),po dalších 14 dnech jedu pro vyřízenou reklamaci,jaké bylo zděšení!!!! Modem je plně funkční a bez závady,měla jsem toho už plné zuby.Přijela jsem domů modem zapojila,a co myslíte, nelze se připojit k síti.Volám operátora že platím internet ať mě okamžitě připojí,on tvrdí že je špatný modem a bez něho mě nemůže připojit,celý modem jsme společně s operátorem opět resetovali a vypínali aby vůbec naskočil.....Mám toho plný zuby,nechápu že taková společnost neumí vyřešit reklamaci,modem je prostě špatný,operátoři mě nemohou připojit,modem musím každý den vypínat a zapínat,nechápu že spolu operátoři +reklamační oddělení+prodejna nedokážou spolupracovat,když operátor doporučí vyměnit modem,protože tam neustále telefonuji,že nefunguje připojení,tak je asi něco špatně,ale reklamační oddělení prostě nic,vše je Ok.Když nabízejí služby to se mohou přetrhnout u zákazníka,ale vyřešit jednu reklamaci to neumí!!!! Opravdu jsem naprosto znechucena s takovým jednáním, a prodejna, tak tam jsou jen na sepisování papírů a zákazníkovi stejně neporadí,když jsem se ptala prodavačky jak dlouho jsem ten modem budu vozit na reklamaci,tak jen pokrčila rameny......jak smutné,tak to řeší reklamaci společnost O2. Rudolf Adam
typ modemu Zyxel VMG1312-B30B ,servisní protokol č.131853,datum poslední reklamace 11.9.2017,reklamace opravenky č.30700298/17O,zákazník Rudolf Adam,Pod lesem 756,Česká Skalice 55203
výměna modemu
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu zařízení, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
vzniklá situace nás samozřejmě mrzí. Mohu se zeptat o jakou prodejnu se prosím jednalo, kde byla poslední reklamace řešena?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,modem jsem mezitím opět reklamovala už po čtvrté v prodejně v Náchodě,reklamace už je vyřešená,modem byl konečně vyměněn za nový kus.......Adamová
Pěkný den,
jsme rádi, že došlo k vyřešení celé záležitosti. Pokud budete mít jakýkoliv další dotaz či požadavek, kdykoliv nás kontaktujte pomocí: www.o2guru.cz/guru
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.