Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Reklamovali jsme zájezd do hotelu Melody -Gouvia- Korfu.Hotel je naprosto nevhodný pro dovolenou.Je totiž hned vedle čtyřproudé silnice, kde je provoz podobný jako u nás na dálnici D1. Nepřetržitý hluk a smog.
Zamítnuto s tímto prý důkladným prošetřením zplnomocněného advokáta.
1.Reklamovali jste 25.8. po vašem návratu z Řecka.
2.Zájezd se prodává pouze přes web.Každý si může zjistit že hotel je vedle komunikace a CK nemůže zajistit absolutní klid.
Naše vyjádření.Zájezd byl od 22.8 až 1.9.Máme podepsanou reklamaci od delegátky.Hned po první probdělé noci jsme žádaly jiný hotel.Prý není na celém Korfu volný pokoj.Po 4 nocích nás aspoň přemístily na opačnou stranu hotelu.Absolutní klid jsme nežádali,ale od Čedoku jsme něco takového nečekali.Máme nahrávky na kameru v různou dobu jaký je tam provoz.Toto jsme na ostrově nečekali.Turisté od Polské cestovky se vzbouřili tak že nespal celý hotel dokud nepřijel ve 3hodiny ráno jejich delegát.Na hotelu po 23hodině není ani recepční aby sjednal klid.Víme že i ostatní kteří tam byli, reklamovali zájezd.Pobyt v tomto hotelu je zdraví škodlivý ,překračuje jak limit hluku tak škodlivin v ovzduší.
Číslo smlouvy zájezdu 1707386 a 17073295 Řecko -Korfu -Gouvia hotel Melody
Žádáme odškodnění za zmařený zájezd a případné zdravotní komplikace.
Museli jsme si po příjezdu z dovolené několik dní dospat a zregenerovat plíce.
|
Tweet |
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitel ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nelze-li pokračování zájezdu zajistit jinak než prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, vrátí pořadatel spotřebitelovi rozdíl v ceně.
Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.