Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dobrý den
jsem znechucen z marketů
víte o tom,že hezké dárky ke zboží co dostanete většinou nedostaneme v obchodech Albertech ?
Plno věcí si rozeberou vaši zaměstnanci mezi sebou a lidem nic nedají
moje vnoučátka tolik chtěli mističky s opičkou nebo veverkou které se měli dávat ke kokosovému mléku ALPRO -a ani v jednom obchodě jsme nikde nic nedostali a máme přesné info že si to opravdu zaměstanci rozebrali ,dále to byly fialové polštářky k čokoládám milka
například Albert v Plzni na Lidické tam nedali do prodeje ke zboží ani jednu misku
hyper na Lochotíně naproti Plzeńce a jiné taky
Je to hnus
Jan Soukup
Plzeň
nedávání dárků ke zboží -poslední t o byly mističky s opičkou a veverkou k výrobku Alpro kokosové mléko a fialové polštářky k čokoládám
chci zjednat nějaké ustanovení a spřísnění pro obchody ohledně dárků ke zboží aby si je jen tak nemohli rozebírat mezi sebou
|
Tweet |
Nabídka na uzavření kupní smlouvy učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.