Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#18261DÁRKY ZA ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 12 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2017, před 7 lety

Jan Soukup

Znění stížnosti

dobrý den

jsem znechucen z marketů

víte o tom,že hezké dárky ke zboží co dostanete většinou nedostaneme v obchodech Albertech ?

Plno věcí si rozeberou vaši zaměstnanci mezi sebou a lidem nic nedají

moje vnoučátka tolik chtěli mističky s opičkou nebo veverkou které se měli dávat ke kokosovému mléku ALPRO -a ani v jednom obchodě jsme nikde nic nedostali a máme přesné info že si to opravdu zaměstanci rozebrali ,dále to byly fialové polštářky k čokoládám milka

například Albert v Plzni na Lidické tam nedali do prodeje ke zboží ani jednu misku

hyper na Lochotíně naproti Plzeńce a jiné taky


Je to hnus

Jan Soukup

Plzeň


Produkt

nedávání dárků ke zboží -poslední t o byly mističky s opičkou a veverkou k výrobku Alpro kokosové mléko a fialové polštářky k čokoládám


Požadované řešení

chci zjednat nějaké ustanovení a spřísnění pro obchody ohledně dárků ke zboží aby si je jen tak nemohli rozebírat mezi sebou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2017 12:15, před 7 lety

Nabídka na uzavření kupní smlouvy učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.