Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
29.9.2017 jsem obdržel platební upomínku emailem ohledně nezdařené platby od managmentu pohledávek be2, že je z mé strany evidován dluh ve výši členského poplatku 2247 CZK a navýšený o poplatky ve výši 298 CZK. Celkově tedy 2 545 CZK. Referenční číslo CZ-2017-09-29-57910649-BE2-CB. (citujte, prosím) 29.9.2017.
Dále je v emalu uvwedeno, že Dne 29.9. 2017 bylo mé VIP členství na be2 automaticky obnovené na 3 měsíce a je pomne požadováno zaplacení výše uvedený dluh.
Jelikož už mi be2 strhl bez mého souhlasu a vědomí z účtu částku 2 247 CZK a prodloužili členství automaticky na 3 měsíce, tak jsem provedl kroky ke zrušení mého profilu dle instrukcí na be2.
Dne 12. 9. 2017 jsem emailem a i doporučeně poštou na uváděnou adresu zaslal dopisy o vypovězení V.I.P smlouvy na seznamce -be2.cz.
Následně jsem od be2 obdržel email den 14.9.2017 s vypovězením výpovědi a prémiového členství které skončí 24.11.2017. Tak nechápu proč je po mne požadováno další zaplacení.
S touto platební upomínkou nesouhlasím a platit nic nebudu.
be2 seznamka
Vypovězení smlouvy s be2 a zrušení profilu .
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: O45BMO58
Přejeme Vám dobrý den.
Uvedená dlužná částka je evidovaná v důsledku skutečnosti, že byl k datu 29.09.2017 z Vaší strany, respektive ze strany Vaší banky, realizovaný neoprávněný ‚Chargeback‘, t.j. zpětné stržení již uhrazeného členského poplatku na období 24.08.2017 – 24.11.2017 na Váš účet.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Platbu jsem reklamoval u své banky z důvodu, že jsem zjistil, že mi odešli z účtu peníze, jako neoprávněná platba.Částka mi byla připsána nazpět 14.9.2017. Poté mi přišla upomínka od be2. Mám tu to upomínku uhradit nebo ne? Pokud jí neuhradím nehrozí mi další úroky z této platby?
Pokud společnost žádá zaplacení další platby, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že údajný dluh existuje. Pokud by byl dluh soudem uznán jako oprávněný, má společnost možnost žádat rovněž zákonný úrok z prodlení.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: QRAPBC01
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 24.07.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
provedu tedy novou platbu dlužné částky do zahraničí. Zaplacení dlužné částky bude provedeno zítra, jelikož banka provádí transakce dozahraničí do 20:00. Doufám, že nebude proplém s datumem splatnosti jelikož mněla být dlužná částka zaplacena do 5.10.2017 a bude zaplacena 6.10.2017 Doufám, že bude vše tedy vyřešeno a mne nepříjde další poplatek.
Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: QRAPBC01
Dobrý den.
Předání případu k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků bylo pozdržené tak, aby byla platba, realizovaná k dnešnímu datu (t.j. 06.10.2017) řádně přijatá a zeavidovaná interně.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.