Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Dne 27.9.2017 jsem navštívil prodejnu Okay 008 v Prostějově. Kde jsem chtěl koupit televizi za 4250 korun. Pan Jan Špaček se ke mě zachoval tak jak to dělaji šmejdi přesvědčil mě at si televizi vemu na splátky že je to výhodné. Smlovu sepisovali přes jednu hodinu a stálna ji měnili. Když jsem se na ní doma podíval zjistil že bych měl zaplatit tisíc korun více . Jsem starobní invalidní důchodce tak že peníze nemám nazbyt. Předem děkuji za kladné vyřízení. Vladimír Čechmánek
CHci od smlouvy odstoupit chci částku zaplatit jednorázově bankovním převodem.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služeb použit nepravdivý údaj, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitelé zakázané nekalé obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Za porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik hrozí podnikateli pokuta za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele v oblasti poskytování a zprostředkovávání spotřebitelských úvěrů provádí Česká národní banka.
Od smlouvy o spotřebitelském úvěru může spotřebitel odstoupit bez uvedení důvodu do 14 dnů od jejího uzavření. Poskytovateli úvěru pak vzniká nárok na vrácení půjčené částky, ke které si může přičíst pouze nevratné poplatky, které již byly zaplaceny, a úroky za období ode dne vyplacení peněz do dne jejich vrácení.
Vážený pane Čechmánku,
přijměte prosím naši hlubokou omluvu. Vámi popsaný způsob jednání je nepřípustný.
Celou záležitost prošetří manažer prodejny. Rádi bychom Vás kontaktovali.
Mohu poprosit o Vaše údaje? ( email, telefon).
Děkuji.
S pozdravem
Miroslava Jedličková
Zákaznický servis
OKAY CZ
Dobrý den můj telefon je 607605417 mejl vladimir.cechmanek@seznam.cz S pozdravem Vladmír Čechmánek Maleny 44 Stražisko 79844.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vážený pane Čechmánku,
přijměte prosím jako naši omluvu slevu na příští nákup v prodejně OKAY.
Bližší informace zasílám na Váš email.
Děkuji.
S pozdravem
Miroslava Jedličková
Zákaznický servis
OKAY CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.