Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#18269Klamavé chování zaměstnance společnosti k důchodcům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2017, před 7 lety

Vladimír Čechmánek

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 27.9.2017 jsem navštívil prodejnu Okay 008 v Prostějově. Kde jsem chtěl koupit televizi za 4250 korun. Pan Jan Špaček se ke mě zachoval tak jak to dělaji šmejdi přesvědčil mě at si televizi vemu na splátky že je to výhodné. Smlovu sepisovali přes jednu hodinu a stálna ji měnili. Když jsem se na ní doma podíval zjistil že bych měl zaplatit tisíc korun více . Jsem starobní invalidní důchodce tak že peníze nemám nazbyt. Předem děkuji za kladné vyřízení. Vladimír Čechmánek


Požadované řešení

CHci od smlouvy odstoupit chci částku zaplatit jednorázově bankovním převodem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2017 10:40, před 7 lety

Byl-li při nabízení služeb použit nepravdivý údaj, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitelé zakázané nekalé obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Za porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik hrozí podnikateli pokuta za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele v oblasti poskytování a zprostředkovávání spotřebitelských úvěrů provádí Česká národní banka.

Od smlouvy o spotřebitelském úvěru může spotřebitel odstoupit bez uvedení důvodu do 14 dnů od jejího uzavření. Poskytovateli úvěru pak vzniká nárok na vrácení půjčené částky, ke které si může přičíst pouze nevratné poplatky, které již byly zaplaceny, a úroky za období ode dne vyplacení peněz do dne jejich vrácení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2017 15:34, před 7 lety

Vážený pane Čechmánku,

přijměte prosím naši hlubokou omluvu. Vámi popsaný způsob jednání je nepřípustný.
Celou záležitost prošetří manažer prodejny. Rádi bychom Vás kontaktovali.
Mohu poprosit o Vaše údaje? ( email, telefon).

Děkuji.

S pozdravem

Miroslava Jedličková
Zákaznický servis
OKAY CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2017 19:01, před 7 lety


Vladimír Čechmánek

Dobrý den můj telefon je 607605417 mejl vladimir.cechmanek@seznam.cz S pozdravem Vladmír Čechmánek Maleny 44 Stražisko 79844.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2017 07:50, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 11:54, před 7 lety

Vážený pane Čechmánku,

přijměte prosím jako naši omluvu slevu na příští nákup v prodejně OKAY.

Bližší informace zasílám na Váš email.

Děkuji.

S pozdravem

Miroslava Jedličková
Zákaznický servis
OKAY CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 16:39, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 09:41, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.