Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v polovině června 2013 došlo k odečetu plynoměru. Na mé naléhání mi byla zaslána faktura v polovině prosince 2013 s nedoplatkem cca 8000kč a splatností k 12.1.2014. Na faktuře jsem zjistil, že chybí uvedena jedna zálohová faktura. Na mé naléhání přes email, mi bylo následně sděleno, že mi novou fakturu nemohou vydat, stará faktura je stále platná a abych pouze nedoplatek ponížil o uvedenou zálohu. To jsem odmítl s tím, že požaduji, alespoň doplněk k faktuře, kde budou všechny náležitosti uvedeny na pravou míru. Nicméně další komunikace je nulová, na emaily nikdo neodpovídá od 30.12. a nemohu se ani dovolat na jejich infolinku. Prosím o radu popř. pomoc.
Děkuji
Prodloužení splatnosti faktury, stornování původní faktury, vystavení nové faktury. Nebo zaslání doplňku k faktuře.
|
Tweet |
Ve chvíli, kdy je prokazatelně zjištěna chyba ve vyúčtování, která je i prodejcem uznána, je jeho povinností vystavit novou fakturu. Při neuhrazení předešlé vystavené faktury bez jakýchkoli dalších písemných podkladů od společnosti by se tak zákazník dostal do prodlení.
Společnost VEMEX Energie a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.