Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 2.října 2017 mi od O2CZ přišla SMS zpráva v tom smyslu, že za připojení k internetu mi bude účtováno 29Kč/24hod. Tuto službu nevyužívám, ani jsem ji nikdy nevyužíval. K internetu se připojuji pouze doma prostřednictvím domácí wifi. Mimo domácí wifi se nikde k internetu nepřipojuji.
Děkuji za vyřízení Oldřich Zejda
Zrušit nárokování poplatku za tuto nevyužívanou službu.
|
Tweet |
Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V daném případě záleží na okolnosti, zda-li internet v mobilu není součástí spotřebitelem zakoupeného tarifu.
Dobrý den,
Váš telefon se musel i bez Vašeho vědomí připojit k internetu mimo Wifi. Tady čistě záleží na nastavení telefonu. V případě, že využíváte pouze připojení přes Wifi a k mobilní datové síti se nechcete připojovat, doporučím Vám nastavit upozornění na placené připojení k internetu odesláním SMS ve tvaru BAP na číslo 999111.
Kdyby se i nadále snažil telefon připojit, dorazí SMS s upozorněním a bez Vašeho potvrzení se telefon nepřipojí a nedojde k účtování.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.