Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18273Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2017, před 7 lety

Jana Zenková

Znění stížnosti

ZRUŠENÍ PROFILU NA SEZNAMCE BE 2
29.8.2017 jsem se zaregistrovala na Be2 s.a.r.l. a zaplatila jsem zkušební měsíc VIP v hodnotě 149,- a nikde jsem si nevšimla že by se mělo jednat o automatické obnovování VIP statusu a před pár dny mi bylo strženo dalších 2247,- za obnovu VIP. Proto jsem zaslala e-mail na zákaznické centrum s tím, že chci zrušit automatické obnovení VIP a smazat účet u této společnosti. Odpověď nepřišla žádná kromě automatického emailu že děkují za email a že odpoví co nejdříve. Zrušit účet mi nejde, půlka obchodních podmínek je v angličtině.

Zenková


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2017 08:53, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2017 12:59, před 7 lety

ID: CIKYNO18


Přejeme Vám dobrý den, paní Zenková.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 29.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

………………………………………………………………………………...

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 29.12.2017 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Rádi bychom Vám poprosili o opětovné potvrzení žádosti o smazání profilu – mějte přitom prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.

Velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2017 10:56, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.11.2017 11:05, před 7 lety


Jana Zenková

Hodnocení:

Komentář: Členství mi bude snad zrušeno, uvidíme po 29.12., snad už si žádné peníze nestrhnou. Děkuji Dtestu a s uvedenou seznamkou nechci mít už nikdy nic společného. Jsou to podvodníci, zloději a lháři, nic víc nic míň Ještě jednou děkuji!!!
Jana Z.