Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 02.10.2017 jsem přišel ve 12.29 hodin na Českou poštu Sluneční náměstí Praha 13 ohledně datové schránky. Po 45 minutách marného čekání a dotazu na paní vedoucí jsem se vlastně dozvěděl že toto dělá jediná přepážka a že momentálně se na ní vystavuje certifikát a ten prý trvá právě těch čtyřicet pět minut. Přitom na této přepážce paní počítala peníze a obsloužila přede mnou minimálně další dva klienty. Měl jsem pořadové číslo 834 takže lze lehce zjistit přístup pobočky. Ani náznak nejaké omluvy jen takový styl *co tady otravuješ, když se ti to nelíbí, jdi jinam*
Datová schránka
Zlepšit přístup a komunikaci ale za ty peníze bychom asi chtěli moc.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman