Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
30. 9. 2017 jsem si v Dubí ve vašem obchodě Penny zakoupila ovoce v hodnotě více než 250 Kč. Kupovala jsem 2 banány, 1 mango, 1 hroznové víno, 1 pomelo, 1 ananas, 2 citróny, 2 jablka. Pomelo, které jsem po pár hodinách od nákupu chtěla zpracovat, tak ani nešlo, jelikož bylo suché a nešlo od sebe, chuť odporná, letělo do koše. Ananas po zpracování byl v půlce plesnivý, též na vyhození. Ještě nikdy se mi nestalo, abych zakoupila banány a ony nebyly dozrálé, nešly oloupat a byly nepoživatelné. Na to, že se "vychloubáte" garancí kvality a čerstvostí, tak by to v tom krámě mělo vypadat, bohužel, nevypadá. Velice mě tento nákup zklamal. Člověk si může vybrat z pár kusů ovoce a ještě se nedají vůbec konzumovat. Je smutné, že žijeme v době, kdy si člověk musí brát paragon i na pár kusů ovoce, jelikož by mě nikdy nenapadlo, jít ho reklamovat. Má chyba. Pro mě tohle bylo naprosté zklamání a rozhodně si v nejbližší době ovoce v tomto krámě již nekoupím.
Chtěla bych tímto upozornit vedení, aby více dbali na ovoci a zelenině a neprodávali je za plné palby, když to není ke konzumaci a více tento úsek prověřili a napravili. Vyměnit zboží v tomto případě nelze, když všechno ostatní ovoce by dopadlo úplně stejně.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz). Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.