Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Jmenuji se Jan Ferkl. Rád bych touto formou nesouhlasil s neuznáním reklamace číslo RE17033349. Reklamace se týkala rozpadlého konektoru u napájecího adaptéru notebooku. Ten se po 4 měsících používání porušil a tuto skutečnost vnímám jako mizernou kvalitu výrobku.
Prodejce reklamaci neuznal a to s následujícím odůvodněním:
"Neuznáno - z důvodu mechanického poškození. Plastová část mezi adaptérem a kabelem do el. sítě se rozpadla."
Ano, rozpadla. To je důvod reklamace. Neuznaná reklamace na mě působí jako snaha obvinit mě (zákazníka) jako viníka poruchy a to důrazně odmítám.
Fotografie reklamovaného produktu:
https://photos.google.com/share/AF1QipPBb_8Wlz_3xLx_BbESeES2J_ptxEVT78sobDnlcz2iv8-vH92IInLwX1XX598ILA?key=OEItTFRVOTR3NnFkdDBhSUJTaHJzajN3OHJkN1hB
Rád bych tedy touto cestou požádal o řešení stiuace, kdy se já jako zákazník cítím poškozený.
S pozdravem,
Ferkl
Patona Napájecí adaptér k NTB 19V/3,42A 65W konektor 5,5x2,5mm Asus PT2502
S neuznanou reklamací nesouhlasím. Požadované řešení vzniklé situace je tedy uznání reklamace.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.