Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18289Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2017, před 7 lety

Miloš Svoboda

Znění stížnosti

27.8.2017 jsem v AutoESA Plzeň koupil vůz Audi A3. Po 14.dnech mi firma dodala velký technický průkaz a ostatní dokumenty pro přihlášení vozu do registru. Do té doby jsem jezdil na převozní SPZ.Platnost byla 1x prodloužena firmou AutoESA. Při pročítání velkého technického průkazu jsem zjistil že v něm je je zapsáno přívěsné zařízení A50X typ 305300 u kterého podstatná část chybí. Je to nástavec tažného zařízení ( bajonet ). Obrátil jsem se proto na prodejce v Plzni kde jsme vše sepsali. Dnes 2.10. 2017 mi přišel dopis z AutoESA Praha, že nemůžou reklamaci uznat, protože reklamaci jsem měl uplatnit ihned při koupi vozu, což jsem nemohl udělat protože jsem neměl velký technický průkaz a nikde nebylo napsáno že na vozidle je namontováno tažné zařízení a ani mne na to nikdo neupozornil. Tažné zařízení je totiž ukryté pod plastovým víkem zadního nárazníku.


Produkt

Nástavec tažného zařízení (bajonet) A50X typ 305300


Požadované řešení

Dodání chybějícího dílu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2017 10:42, před 7 lety

Podle čl. 5 odst. 2 směrnice o některých aspektech prodeje spotřebního zboží a záruk na toto zboží mohly členské státy stanovit, že spotřebitel je povinen oznámit prodávajícímu, že uplatňuje reklamaci do dvou měsíců po zjištění vady. Český zákonodárce tuto lhůtu do českého právního řádu netransponoval. Spotřebitel tedy není povinen uplatnit reklamaci ihned poté, co vadu zjistí nebo při dostatečné péči zjistit mohl (na rozdíl od obecné úpravy kupní smlouvy v občanském zákoníku). Nicméně spotřebitelům doporučujeme uplatňovat reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

Pokud bude prodávající trvat na zamítnutí reklamace, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 10:44, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.