Společnost


www.mojesranda.cz

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18294Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2017, před 7 lety

Janko Hraško

Znění stížnosti

Po objednáni produktu OLYMPIJSKÉ GUMÁKY (6734511067) 2352690 ODSTÍN MODRÉ,mně ok byla okamžitě stáhli peníze a dokonce víc než byla kupní cena zboží CZK1,652.36,což bylo 12.9.2017.Dne 20.9.2017 na muj dotaz kde je zboží mně odepsala nějaká pani Emily a napsala sledovací číslo zásilky LF133191521CN a odkazy na sledovaní zásilky https://www.usps.com/
http://www.ems.com.cn/english.html
Samozřejmně číslo zásilky je neznáme a komunikace už další neproběhla i na další dotazy ohledně zásilky.Ohledně toho,tenhle obchod vubec nedoporučuji a dávam podnět k šetření obchodní inspekci a policii,také si přes banku budu žádat peníze zpět.POZOR!!!!Tenhle eshop je obdobným se stejným sortimentem zboží a stejnými podmínkami placení za zboží jako eshop KAVARNAPONTES.CZ


Požadované řešení

Když není dodané objednané zboží,chci peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2017 10:07, před 7 lety

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Více o této službě lze nalézt na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Pokud se spotřebitel domnívá, že se jedná o podvodný e-shop, může podat trestní oznámení na Policii České republiky či na Státní zastupitelství. Ačkoliv pro spáchání trestného činu musí být spáchána škoda ve výši nejméně 5000 Kč, platí dle trestního řádu, že výše škod se sčítá za každý trestný čin, co by podnikatel spáchal. V rámci trestního stíhání by mohl poškozený uplatnit nárok na vrácení předmětné částky v rámci adhezního řízení.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Na webových stránkách České obchodní inspekce je tento e-shop označený jakožto rizikový. Důvodem pro jeho zveřejnění jsou především chybějící údaje o provozovateli daného e-shopu, tedy o osobě, se kterou spotřebitel uzavírá smlouvu a vůči níž může nárokovat svá práva. Z činnosti sítě Evropských spotřebitelských center vyplývá, že provozovatel tohoto e-shopu nereaguje na jakékoli pokusy o komunikaci, a tedy neumožňuje spotřebitelům uplatnit svá práva, ať už se jedná o právo na odstoupení od smlouvy, příp. na reklamaci. Uvedený e-shop naplňuje i další typické znaky podvodného e-shopu, tj. špatná kvalita stránek, nesrozumitelné použití českého jazyka, registrace domény v zahraničí, atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 18:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.