Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18299Žádost o zrušení profilu a vrácení automaticky stržené částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2017, před 7 lety

Pavel Vrba

Znění stížnosti

Dobrý den, na začátku září jsem se registroval u společnosti za 149,- kč co jsem byl ochoten investovat. Když jsem zjistil, že jde o nic nevypovídající a mě nepotřebnou službu, odhlásil jsem se a tuto službu již nadále nevyužívám. Ovšem společnost si dne 30.9.2017 bez mého vědomí sama odcizila peníze z mé karty. Zrušil jsem okamžitě možnost internetového bankovnictví na svém účtu a potřeboval bych vrátit částku, protože s prémiovým profilem na be2 nesouhlasím. Také byvh chtěl zrušit tento profil. Děkuji.


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2017 08:49, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Smazání profilu však není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby. Při registraci je obvykle vyžadováno, aby zákazník uvedl číslo své platební karty. Společnost si potom může peníze z účtu zákazníka strhávat a jejich vymáhání zpět bývá velmi obtížné. Někteří uživatelé řeší situaci tak, že si zruší svůj platební účet, aby z něj nemohly odcházet další platby. To však nestačí. Pokud závazek trvá, má provozovatel seznamky právo nezaplacený poplatek za členství vymáhat a dlužná částka může v konečném důsledku narůst i o náklady soudního řízení a exekuce. Smlouvu je proto potřeba řádně ukončit.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2017 13:08, před 7 lety

ID: A5GGDB27


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 30.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

………………………………………………………………………………...

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 30.12.2017 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Rádi bychom Vám poprosili o opětovné potvrzení žádosti o smazání profilu – mějte přitom prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.

Velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.10.2017 14:18, před 7 lety


Pavel Vrba

Nevím co mám dělat:"Rádi bychom Vám poprosili..." Nezní jako čeština. Tedy prosit nám můžete, ale co stím. Opravdu chci zrušit profil a VIP členství. Chyba vznikla právě v mé nedostatečné informovanosti z důvodu vadných překladů a proto žádám i o navrácení peňez. Pokud by někde evidentně bylo napsáno, česky, že mi můžete libovolně, samovolně strhnout částku z karty, dal bych si na to pozor. Ukažte mi jednoho jediného člověka, který s takovou praktikou souhlasí. Tedy trvám na tom, že chci vrátit peníze, které jste mi odcizili z karty. Děkuji s pozdravem Vrba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2017 14:48, před 7 lety

ID: A5GGDB27


Dobrý den.

Za uvedený překlep se omlouváme.

Informace související s prodloužením hrazeného členství jsou součástí VOP, platební stránky a potvrzení o realizaci úhrady - viz prosím předešlý komentář ze dne 04.10.2017,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2017 15:00, před 7 lety


Pavel Vrba

Je jasné, že se bavím s lidmi, kteří vydělávají na neštěstí druhých. Nemá cenu se dohadovat, já tvrdím, že jsem nebyl dostatečně informován a vy tvrdíte, že jsem souhlasil. Jak mám postupovat, abych mohl odstoupit od smlouvy a vyhnout se tak další prolongaci?
Děkuji Vrba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2017 10:52, před 7 lety

ID: A5GGDB27


Dobrý den.

Viz prosím komentáře ze dne 04.10.2017:

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 30.12.2017 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.10.2017 11:43, před 7 lety


Pavel Vrba

Protože je Váš web z části psaný anglicky, nejsem v něm schopen orientace. Pošlete mi prosím prokazatelné vypovězení mého VIP členství, na e-mail: pvl.75@seznam.cz, abych ho mohl v případě nějakého nedorozumění, třeba za deset let, použít. Chápejte, tato internetová stránka bude dávno pryč, a tvrzení, že moje členství bylo zrušené mi takto nestačí. Nerad bych se dostal do stejných problémů jako teď, třeba za deset let, kdy už bych musel platit 89880,- kč.
Děkuji Vrba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.10.2017 15:36, před 7 lety

ID: A5GGDB27


Dobrý den,

na výše uvedenou emailovou adresu bylo k dnešnímu dni, t.j. 09.10.2017, odeslané potvrzení Výpovědi VIP členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 05:52, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.11.2017 08:11, před 7 lety


Pavel Vrba

Stále si myslím, že jsem nyl nedostatečně informován, protože kdybych byl dostatečně informován, takovou věc bych nikdy nedovolil. Takže celo věc nepovažuji za uzavřenou. Budu nucen jít do soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2017 12:47, před 7 lety

ID: A5GGDB27


Přejeme Vám dobrý den.

S ohledem na opakovaně uvedené obtíže bychom Vám rádi nabídli zkrácení Vašeho stávajícího VIP členství na období jednoho měsíce v alikvotní ceně 749 Kč a refundaci v celkové výši 1498 Kč.

Děkujeme Vám za zpětnou reakci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2017 17:27, před 7 lety


Pavel Vrba

Vzhledem k tomu, že navrhujete řešení, jsem ochoten na tyto podmínky přistoupit. Připište mi tedy zmíněnou částku na účet a vše bude vyřešeno jednou pro vždy.
Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2017 14:55, před 7 lety

ID: A5GGDB27


Dobrý den.

Členský poplatek v celkové výši 1498 Kč byl k dnešnímu dni, t.j. 14.11.2017, refundovaný na Váš účet.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 12:49, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.12.2017 04:23, před 7 lety


Pavel Vrba

Hodnocení:

Komentář: Společnost vrátila aspoň poměrnou část financí, které si nezákonňe přivlastnila z důvodu nemé nedostatečné informovanosti.