Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Tím to podávám stížnost na prodejnu V Liberci České mládeže 456. Řešíme již od července reklamaci na jméno ............................ Servis učinil odstoupení od kupní smlouvy vzhledem k tomu že nemám daňový doklad není mi umožněno odstoupení od kupní smlouvy a dle zaměstnankyně O2 mám nárok na výměnu přístroje za jiný v ceně do 7000,-Kč Můj původní telefon značky Samsung S5 Mini což nejvyšší řada S. V současné době žádný s telefonu v ceně do 7000,- nemá funkce jako S5 mini a to například voděodolnost, čtečku otisků prstu, IR port, měřič srdečního tepu, notifikační dioda atd. Po provedení porovnání telefonu a ústupku na některé funkce a nejvyšší řadu Samsungu S mi přišel adekvátní Samsung A3 2017 i když se jedná o střední třídu. Jenže problém nastal v tom, že cena byla 7995,- a bohužel mi nebylo ani umožněno uhradit rozdílnou cenu. Ale největší problém vidím v tom, že pracovníci mě nevím zda úmyslně nebo neúmyslně uvedli v omyl a to tím, že mě navrhli ať si počkám až Samsung A3 2017 zlevní pod hranici 7000,- Jaké je dnes překvapení, když cena klesla pod hranici a na pobočce mi opět sdělili že Samsung A3 2017 nedostanu a ať si vezmu Samsung J5 což je nepřijatelné klesnout o dvě třídy.
Samsung G800 S5 mini, imei:351708077840984
Výměna za odpovídající model
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné vadu odstranit těmito způsoby, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Spotřebitel se s prodávajícím mohou domluvit i na jiném způsobu vyřízení reklamace (např. výměna věci za jinou), v takovém případě ale nesmí být spotřebitel omezen na svých zákonných právech z vadného plnění. Pokud tedy spotřebitelovi vzniklo právo odstoupit od smlouvy, je společnost odstoupení od smlouvy akceptovat (pro vrácení peněžních prostředků není nutné předložit daňový doklad, je-li možné kupní cenu doložit jinak - např. svědeckou výpovědí, výpisem z účtu, atd.).
Dobrý den,
záležitost jsme společně řešili také online přes jiný komunikační kanál.
Do kategorie telefonů, které vám pro výměnu můžeme nabídnout, spadají tyto modely:
BenQ F5
BlackBerry Leap
BlackBerry Q5
BlackBerry Z10 (London)
BlackBerry Z10 LTE
Caterpillar CAT S30
Honor 5X
Honor 6A
Honor 6X
Honor 7 Lite
HTC Desire 500
HTC Desire 601
HTC Desire 610
HTC Desire 620
HTC Desire 650
HTC One A9s
Huawei Ascend G526
Huawei Ascend G6 LTE
Huawei Ascend G620S
Huawei G526
Huawei G7
Huawei Nova Smart
Huawei P8 Lite
Huawei P9 lite
Huawei P9 lite 2017
Lenovo K6 Power
Lenovo Moto G5
Lenovo P70
Lenovo P90 Pro
Lenovo VIBE X2
LG G2 mini
Lumia 735
Microsoft Lumia 640 XL
Nokia 5
Nokia 6
Nokia Lumia 620
Nokia Lumia 625
Nokia Lumia 720
Nokia Lumia 735
Samsung Ativ S i8750
Samsung Galaxy - Camera (GC100 )
Samsung GALAXY A3
Samsung GALAXY A3 (2016)
Samsung GALAXY A5 (2016)
Samsung Galaxy Grand 2 G7105 LTE
Samsung GALAXY Grand Prime
Samsung GALAXY J3 (2017)
Samsung GALAXY J5
Samsung GALAXY J5 (2016)
Samsung GALAXY J5 (2017)
Samsung Galaxy S4 Mini LTE i9195
Samsung GALAXY S4 mini VE
Samsung Galaxy S5 mini
Samsung Galaxy SIII Mini NFC i8190
Samsung GALAXY Xcover 4
Samsung Galaxy Xcover2 S7710
Samsung GALAXY Xcover3
Samsung GALAXY Xcover3 VE
Sony D2303 Xperia M2 LTE
Sony ST27i Xperia Go
Sony Xperia M2 LTE
Sony Xperia M2 LTE (D2303)
Sony Xperia M4 Aqua
Sony Xperia XA
Jde také o některé starší modely. Vybrat tak lze pouze ten, který je součástí aktuální nabídky. Pro případné další řešení doporučím kontaktovat danou pobočku: www.o2.cz/osobni/prodejny/liberec/54-oc-nisa-ceske-mladeze-456
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
Ani jeden telefon ze seznamu není srovnatelný s Samsung galaxy S5 mini a to jak třídou tak cenou a co je pro mě hlavní funkcemi.
1. jelikož řada S je nejvyšší třída a v seznamu z dostupných je střední a nejnižší třída Samsungu
2. cena v době nákupu byla cca 8000,- Vámi nabízené modely jsou v ceně do 6000,-
3. a pro mě to nejdůležitější jsou funkce a nehlavnější funkce je vodě odolnost, otisk prstů, notifikační dioda, infra port (rozumím tomu že již žádný telefon neobsahuje), senzor měření srdečního tepu.
Rád bych tedy věděl, který z nabízených telefonů je srovnatelný alespoň z části. Další řešení na pobočce je naprosto zbytečné již řešíme od července a k ničemu to nevede. Pouze k mylným informacím a například v tom, že pro mě byl přijatelný telefon Samsung A5 2017 a jak vaše zaměstnankyně mi řekla ať si počkám až přístroj spadne s cenou pod 7000,- což se stalo a nakonec přišla s tím, že mi ho stejně nedá. Uvědomte si, že vaší pobočku jsem musel navštívit cca 10 krát. jelikož vždy se musí něco zjistit, pak mám přijít odpoledne pak se zjišťuje možnost vyjímky jiného přístroje možnost případného doplacení atd. to vše trvá hodiny jelikož nikdy kompetentní osobu neseženou a když jí seženou ta to zas zamítne. A nerozumím tomu proč mi neustále vnucují model Samsung J5 který je o dvě třídy nižší model. Bohužel musím konstatovat, že O2 pro spokojenost zákazníků nic nedělá.
Vyhovovat by mohl Samsung Galaxy Xcover 4 (www.o2.cz/osobni/mobilni-telefony/537884-samsung_xcover_4.html), nemá však všechny vámi zmíněné funkce.
Pokud si z nabídky jiných modelů nedokážete vybrat, můžeme se domluvit na vrácení ceny. Jestli doklad nemáte, pošlete mi IMEI telefonu na email trcka.miroslav@o2.cz. Doklad dohledám a pošlu vám jej.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Jak mi bylo řečeno u Vás na prodejně doklad k tomu možný zpětně není možné zajistit. A právě z tohoto důvodu musím si vzít jiný telefon a to tyto které nejsou zdaleka srovnatelné jak třídou tak funkcemi. IMEI je tu viz. detail stížnosti.
Podal jsem v červnu výpověď kupní smlouvy do datové schránky včetně bankovního účtu do dnes jsem neobdržel žádnou odpověď. Poté jsem opět datovou schránkou zasílal urgenci opět bez reakce.
Musím se pozastavit nad jednou nelogickou věcí dle vašeho vyjádření by vyhovoval Samsung Galaxy Xcover 4 a to za cenu 6995,- Já ustoupil z nejvyšší řady s S na střední třídu a to Samsung A3 2017 a to který je za cenu 6995,- cena je stejná, ale ten nemohu dostat proč? Zřejmě jen z toho důvodu, aby zákazník nebil spokojený a bylo neustále co řešit!
IMEI jsem přehlédl, děkuji za informaci. Doklad se pokusím dohledat a dám vám ještě vědět.
Model A3 2017 je zlevněný oproti původní ceně, ne vždy je ale v takovém případně možné jeho využití v případě výměny, jelikož se ve většině případů telefony do skupin řadí podle původní ceny.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.