Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přeložení termínu domluvené montáže kuchyně, nedodržení sjednané hodiny v den montáže. Při dovozu kuchyně nebyla k dispozici technologie, pro provedení neviditelného spoje na pracovní desce, proto jsme přechodovou lištu pro pracovní desku dokoupili samostatně a tímto žádáme kompenzaci za předem uhrazený neviditelný spoj a pozdní montáž.
Kuchyně- číslo zakázky 6240446743
Navrhuji vrátit peníze za neviditelný spoj, popř.slevu za pozdní dodání.
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své závazky, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud nemůže poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel by tak měl možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.