Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si kurz anglického jazyka v trvání 24 měsíců. Po zaplacení jsem obdržela voucher, kde však prodávající uváděl dobu trvání 12 měsíců. Tuto skutečnost jsem rozporovala u společnosti Slevomat, kde mi velmi vstřícná paní pomohla a prodávající dobu opravil. Dostala jsem nějaká 4 přístupová hesla, každé v trvání 180 dnů, tj. v součtu opravdu 24 měsíců. Ptala jsem se proč tomu tak je, v nabídce o nějakém omezení nebyla ani zmínka. Pracovnice spol. Slevomat mne nakontaktovala e-mailem na prodejce. Já však považuji za partnera v tomto obchodním vztahu společnost Slevomat a ne, abych řešila nesrovnalosti v přístupech přímo s prodávajícím, kdy není jiná možnost komunikace, než přes e-mail. Přesto jsem požádala prodejce, na kterého jsem byla nakontaktována o vrácení peněz zpět, neboť dodnes nevím, proč mám 4 hesla a ne jedno pro celou dobu trvání kurzu.Nevím, zda po zkončení platnosti jednoho hesla a zadání dalšího hesla budu moci dále návazně pokračovat v kurzu Prodejce však odpověděl, ať si vyřídím se společností Slevomat. Tam mi bylo přislíbeno, že mne bude kontaktovat jejich obchodní zástupce......nic. Pouze po mé urgenci jsem obdržela odpověď, že mne budou co nejdříve kontaktovat.
anličtina BLC4U
Prosím o vrácení částky za nákup kurzu ve 100%tní výši zpět na můj účet.
|
Tweet |
V případě, že je služba zakoupena přes slevový portál, je zásadní s kým spotřebitelka uzavřela smlouvu. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok skutečně vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek. Pokud byly informace publikované u nabídky nesprávné, je vhodné uplatnit reklamaci u poskytovatele služby.
Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany poskytovatele služby bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.