Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Poměrně často cestuji vlaky ČD, ať už soukromě nebo za prací, tudíž zcela logicky vyřizuji cestou pracovní záležitosti. ČD velmi ostentativně vyzdvihuje službu "CDWiFi", ovšem realita poněkud pokulhává. Konkrétně na trase České Budějovice - Praha. A to zhruba v úseku České Budějovice - Praha. Nejenže není absolutně možné se připojit ve vlaku k wifi, ale pokud ztratíte trpělivost a rozhodnete se vyřídit záležitosti telefonicky, ejhle - narazíte! Avizované pokrytí všech sítí je další pohádkou na zmíněné trase a signál je jen pomyslnou jehlou v kupce sena, takže když vám hovor během několika minut xkrát spadne, nezbývá, než se zeptat - kde asi udělaly ČD chybu...?
Nechci nic víc ani nic míň, než aby ČD prověřily, proč jimi proklamované služby nefungují a aby zjednaly nápravu.
|
Tweet |
Pokud by společnost při inzerci svých služeb uváděla nepravdivé informace, mohlo by být takové konání vyhodnoceno jako klamavé. Klamavé konání patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky a může být sankcionováno ze strany státních orgánů. Při posuzování, zda je reklama klamavá, je ale nutné přihlédnout i k tomu, jak mohou být spotřebitelé přesvědčovací kampaní ovlivněny. Nadsázku či přehánění je možno obecně v rámci přesvědčovacích reklamních kampaní připustit.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.