Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18319Nechtěji odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2017, před 7 lety

Josef Grendziok

Znění stížnosti

Dne 01.10.2017 mi strhli částku 2 242 korun poslal jsem jim MAIL s dopisem o odstoupení od smlouvy reagovaly že mi peníze nevrátí a že neberou odstoupení od smlouvy.
Poslal jsem jim to tedy znovu dopisem přiloženým k MAILU a žádná reakce. Zrušení PREMIUM či VIP nejde prosím poradíte mi? Jsem zoufalý chyba nastala díky mé oční vadě nevšiml jsem si toho že je tam prolongace přece jen mám praktickou slepotu. A hlasový výstup to nečetl.
Děkuji
Josef


Produkt

VIP PREMIUM


Požadované řešení

Odstoupit od smlouvy peníze ať si klidně nechají ale ať mi nevezmou další. Případně neposílají dopisy a podobně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 08:52, před 7 lety

Smlouva byla uzavřena po internetu, spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.

Pokud by již uplynula lhůta 14 dní ode dne uzavření smlouvy, pak dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala ukončení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné ukončení smlouvy.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2017 14:28, před 7 lety

ID: 646VEG70


Přejeme Vám dobrý den.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 12.12.2017 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2017 14:45, před 7 lety


Josef Grendziok

Dobrý den,

Myslím že by mi měla společnost vrátit peníze informoval jsem je o tom službu mi neposkytla jedná se o podvod. A to celou částku ode dne kdy ji strhla služba nebyla využita a ani nešla zrušit. Konzultoval jsem z právní poradnou a mimo OZ mi byla dána rada že mě chrání zákon 634 na ochranu spotřebitele. Mám za to že by měli vrátit celou částku. Konkrétně paragraf 5 mi poradila paní doktorka. Který právě toto řeší. Děkuji velice

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 11:51, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2017 10:10, před 7 lety

ID: 646VEG70


Přejeme Vám dobrý den.

V zájmu možnosti prošetření případu prosím specifikujte důvody, na základě kterých požadujete navrácení (části) členského poplatku, detailněji,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.10.2017 10:29, před 7 lety


Josef Grendziok

Dobrý den,

Jak jsem již zdělil této společnosti požaduji to základě zákona. Jedna se o dva aspekty. Občanský zákoník mi umožňuje odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní. Jelikož prolongace byla provedená jako nový nákup obchodník strhl finance z mé karty. A to bez toho aby mě znovu upozornil. To je aspekt méně důležitý ale zásadní. Protože služba je nabízena podivným způsobem. Tak pak je zde ten aspekt který je hlavní. A to sice zákon na ochranu spotřebitele a to sice zákon 634. Z něhož je podstatný paragraf 5 odstavec 2 a 3. A s tím související písmena tohoto zákona.
Toto jsem ale již společnosti psal a ona osobně mi na to nereagovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2017 13:13, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2017 11:55, před 7 lety

ID: 646VEG70


Přejeme Vám dobrý den.

S ohledem na výše uvedené obtíže byl již členský poplatek v celkové výši 2247 Kč k dnešnímu dni, t.j. 12.10.2017, refundovaný na Váš účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.10.2017 12:44, před 7 lety


Josef Grendziok

Dobrý den,

Děkuji za informaci počkám zda opravdu refundace proběhne. Beru jako bernou mincí zrušení členství Profil je již odstraněn. A nyní počkám jak se zachovají.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2017 08:34, před 7 lety

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případ skutečně smírně vyřešen, má spotřebitel možnost stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.10.2017 15:26, před 7 lety


Josef Grendziok

Hodnocení:

Komentář: Děkuji velice za pomoc co děláte děláte dobře