Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,prosím o Váš názor na tuto reklamaci.Na podzim 2013 jsme zakoupili u firmy Siko Zličín Praha sprchový kout od firmy Hüppe s.r.o.Po měsíci byl k vyzvednutí a v prosinci 2013 byl montován.Při vyndání skla z originálního balení skleněná tabule explodovala ještě před uložením do připravených vodících lišt.Exploze byla silná a střepy létaly a zapichovaly se nám do oblečení,rukou a papírové krabice.Po oznámení této skutečnosti reklamačnímu oddělení firmy Hüppe nám bylo technikem po telefonu sděleno,že bylo se sklem neodborně manipulováno a že jsme ho tím poškodili, nebo s ním bouchli o zem.Sprchový kout měl přitom sloužit pro tělesně postižené dítě na vozíčku!Můžete nám prosím napsat Váš názor na toto nebezpečné zařízení a šanci na uznání reklamace?
model DT 0003- Duplo TG 4- šířka 1285-1300 / výška 2000mm / barva C 91 chrom
Požadujeme vrácení peněz,nebo náhradu ve formě jiného materiálu z důvodu namontování držáků do stěn pro osazení skleněných tabulí. Stažení výrobku z prodeje pro jeho nebezpečnost.
|
Tweet |
Reklamaci je třeba uplatnit u prodejce, což dle nám dostupných informací byla společnost SIKO KOUPELNY a.s. V případě, že je výrobek nebezpečným, lze podat podnět České obchodní inspekci.
Vůči prodejci je možné uplatnit tzv. rozpor s kupní smlouvou, který prodejci ukládá povinnost prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad. Pokud tak neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.
Zároveň, pokud prodejce doloží vlastní posudek, kde bude stanoveno, že je výrobek v pořádku a kupující s ním nebude souhlasit, má možnost kontaktovat nezávislého soudního znalce, který by výrobek posoudil a příčinu vady popsal ve znaleckém posudku.
Spotřebitel doplnil informaci: Výrobek byl zakoupen u firmy Siko a.s. Zličín a tamtéž reklamován u vedoucího reklamačního oddělení pana Lukáše Marhoula.
Reklamace dostala číslo:00042483
Obchodník se ke stížnosti vyjádřil následovně:
Jako stěžovatel je uveden pan Milan Dvorník. My vůbec nevíme kdo to je a tato osoba s námi ani není v kontaktu. Na faktuře je u tohoto prodaného zboží uvedena zákaznice Eva Veškrnová, se kterou jsme tedy i reklamaci řešili.
Dále je ve stížnosti uvedeno, že reklamace je řešena s panem Marhoulem. To je sice pravda, ovšem pan Marhoul není vedoucí servisního oddělení, ale servisní technik.
Poslední zápis na portálu je z 13.3. a je zde uvedeno, že je věc řešena jako reklamace. Při tom reklamace byla vyřešena dne 3.3. tak, že zákaznice dostala nové sklo s avizovanou slevou 80% a toto sklo jí bezplatně namontoval servis výrobce, který tak výrobek domontoval do funkčního stavu a provedl jeho zprovoznění. Do dnešního dne reklamující neplatila žádný doplatek, ani to po ní nikdo nežádal a jak jsem jí dnes osobně informoval a vepsal do reklamace, tak už to ani platit nebude.
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
Dobrý den,
potvrzuji, že reklamace byla kladně vyřízena, i když prvotní jednání s výrobcem, konkrétně s reklamačním technikem panem Kutilem bylo pro nás jako pro zákazníka dost nevybíravé a nepřijatelné!Obrátili jsme se na prodejnu, kde jsme zboží zakoupili a pan Marhoul se nás ujal jako vedoucí. Jako zákazníkovi nám to stačilo. To jak dál postupoval už je podle nás interní záležitost. To, že jsem tuto reklamaci vyřizoval já, nepovažuji za nějaký problém. Předložil jsem kupní doklad a uvedl své tel. číslo s tím, že celou záležitost budu pro paní Veškrnovou vyřizovat. Tu jednání a výroky technika výrobce pana Kutila opravdu hodně naštvalo, proto mě o to požádala. To, že výrobce nakonec nebude požadovat žádnou, ani tu 20% úhradu nám ale nikdo neoznámil.
Při montáži nového dílu sprchového koutu byl sice mladý, ale zručný a slušný technik ochotný a práce byla provedena v dobré kvalitě.
Jen škoda toho pokaženého jednání na začátku reklamace.
Vám bych chtěl také moc poděkovat, že svou prací přispíváte a pomáháte lidem k tomu, aby za své peníze dostali odpovídající služby.
Hezký den
Milan Dvorník