Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#18321Neoprávněně naúčtovaný poplatek za nedodané zboží společností Helvetia Apotheke-zahájení inkasního řízení spol. M.B.A.consulting s.r.o vůči mojí osobě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2017, před 7 lety

Pavel Patočka

Znění stížnosti

Neoprávěné zahájení inkasního řízení společností M.B.A. consulting vůči mojí osobě ve věci závazku vůči společnosti Helvetia Direct Marketing s.r.o.,IČ:28400658.Zákaznické číslo 7143174.Odesláno z M.B.A. consulting dne 29.9.2017 na adresu mého trvalého bydliště obyčejnou poštovní zásilkou.

Dne 14.8.2017 jsem odeslal doporučený dopis na adresu Helvetia Apotheke, P.O.BOX 86, Praha 102 102 00 v tomto znění:
Já níže podepsaný Pavel Patočka vypovídám kupní smlouvu uzavřenou po telefonu s vaší společností Helvetia Apotheke, a to dnem doručení doporučeného dopisu vašemu zákaznickému oddělení na adresu vaší společnosti PO BOX 86, 102 00 Praha 102 .
Dnem doručení tohoto doporučeného dopisu je moje výpověď kupní smlouvy účinná.
Nemám již zájem o žádné vaše produkty. Nechci žádné vaše produkty a přípravky doručovat na adresu mého bydliště.

Nechci zasílat žádné nabídky od vaší společnosti Helvetia Apotheke ani písemnou ani telefonickou formou.
Poštovné a balné v hodnotě 79,- Kč za balíček DR 119576557 8 jsem odeslal na váš bankovní účet pod variabilním symbolem 7143174001. Zde bylo uvedeno zákaznické číslo 7143174.
Žádný jiný balíček jsem od vaší společnosti Helvetia Apotheke neobdržel.

Dále požaduji po vaší společnosti Helvetia Apotheke vyřazení všech mých osobních údajů z databáze společnosti včetně mého jména Pavel Patočka, mojí poštovní adresy a mého telefonního čísla.
Odebírám vaší společnosti Helvetia Apotheke souhlas se zpracováním mých osobních údajů a to dnem doručení tohoto doporučeného dopisu vašemu zákaznickému oddělení na adresu vaší společnosti Helvetia Apotheke. Pokud bude vaše společnost Helvetia Apotheke nadále i po této písemné výzvě proti moji vůli nakládat s mými osobními údaji, obrátím se neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.


Kupující/spotřebitel:
Pavel Patočka


Příloha č.1: Čestné prohlášení



Čestné prohlášení

Jí níže podepsaný Pavel Patočka, čestně prohlašuji, že kromě zásilky DR 119576557 8 U od vaší společnosti Helvetia Apotheke s vaší adresou odesílatele P.O.Box 5100 220 00 Praha 120, jsem neobdržel žádnou další zásilku od vaší společnosti Helvetia Apotheke.

Čestně prohlašuji, že jsem zaplatil vaší společnosti Helvetia Apotheke částku 79,- Kč (Poštovné a balné k číslu zásilky 7143174001, zákaznické číslo 7143174).

Od společnosti Helvetia Apotheke jsem neobdržel žádnou odpověď na mojí stížnost a na moji výpověď kupní smlouvy.


Požadované řešení

Kontaktoval jsem spol. Helvetia Apotheke doporučeným dopisem odeslaným dne 14.8.2017 s výpovědí kupní smlouvy.Nepřišla mi od nich žádná odpověď, ale neoprávněnou pohledávku ihned předali inkasní agentuře.
Žádám společnost Helvetia Apotheke (P.O. BOX 86, Praha 86, Praha 102 10200)o okamžité vymazání mojí neoprávněné pohledávky u inkasní agentury M.B.A. consulting s.r.o. Referenční číslo:1165110444.
Předem děkuji a věřím, že společnost Helvetia Apotheke tuto neoprávněnou pohledávku neprodleně stáhne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 08:13, před 7 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva nadále trvá a že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Fungování inkasních agentur není zákonně upraveno. Tyto agentury mohou požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2017 09:48, před 7 lety

Dobrý den,

platba za Uvítací balíček nám dorazila dne 15.8.2017. Dovolte, abychom uvedli na pravou míru skutečnost, že Uvítací balíček jsme Vám expedovali dne 2.1.2017 a dodán Vám byl dne 16.1.2017 (https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR1195765578U )

Platbu 79 Kč jste tedy poslal až v momentě, kdy Vás oslovila inkasní agentura MBA Consulting, s.r.o.

Z jakého důvodu, prosím, jste neuhradil Uvítací balíček v ledna po jeho obdržení? Dále jsme Vám zaslali dvě pravidelné zásilky, které jste neuhradil ani nebyl vráceny zpět a proto jsme Vám poslali celkem pět upomínek a to v časovém rozmezí březen - červenec 2017. Nereagoval jste ani na jednu upomínku.

Najednou však dne 16.8.2017 jste nám zaslal Čestné prohlášení, že zásilky nemáte. Ale do té doby jsme měli jak my, tak agentura MBA Consulting, s.r.o. náklady na vymáhání pohledávky za řádně zaslané zásilky.

Z jakého důvodu jste uhradil 79 Kč a zaslal Čestné prohlášení až v srpnu?

Nelze tedy hovořit o nekalých obchodních praktikách. Z naší strany vše probíhalo řádně a pana Patočku jsme se snažili urgovat dost dlouhou dobu na to, aby měl čas nás kontaktovat a vše dořešit.

Toto jednání není fér nikoliv z naší strany, ale ze strany zákazníka, v tomto případ pana Patočky.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2017 14:54, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.10.2017 15:43, před 7 lety


Pavel Patočka

Dobrý den,
v příloze Vám posílám dokumenty hovořící jednoznačně. Upozorňuji, že tuto 1.upomínku od M.B.A. Consulting s.r.o. (a taky jedinou upomínku - žádnou jinou upomínku mě nikdo z Helvetia Apotheke nedoručil), jsem našel náhodně vhozenou v poštovní schránce mezi reklamními letáky.
Předem děkuji za odbornou radu.
Bude-li nezbytné, obrátím se na svého právního zástupce, ale stále doufám, že se jedná o velké nedorozumnění a spol. Helvetia se mnou bude v tomto smyslu komunikovat. Na můj doporučený dopis ale bohužel nereagovali (moje výpověď kupní smlouvy), proto jsem se obrátil na vás. A to i z důvodu, že nejsem jediný takto poškozený.
S pozdravem
P. Patočka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 12:06, před 7 lety

Jak již bylo uvedeno výše, pokud společnost žádá zaplacení údajně dodaného zboží, musí také prokázat, že toto zboží bylo spotřebitelovi skutečně dodáno.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.10.2017 12:52, před 7 lety

Dobrý den,

protože jste zásilky VS 7143174002 a VS 7143174003 neobdržel, zašleme Vám na email k podpisu Čestné prohlášení. Požádáme Vás o podepsání - potvrzení, že jste námi zaslané zásilky neobdržel. Po té stačí oskenované, nebo ofocené prohlášení zaslat zpět na náš email info.cz@helvetia-dm.com a bude tím záležitost uzavřena a vymáhání bude zastaveno.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.10.2017 03:34, před 7 lety


Pavel Patočka

Dobrý den,podepsané Čestné prohlášení, které jsme mi zaslali e-mailem, bylo odesláno na adresu Helvetia Apotheke doporučeným dopisem dne 11.10.2017.
S pozdravem
Pavel Patočka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2017 07:20, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.10.2017 07:30, před 7 lety

Dobrý den,

Čestné prohlášení nám v pořádku dorazilo. Potvrzujeme uzavření vymáhání. Neevidujeme po Vás žádnou pohledávku.

Hezký den

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.10.2017 00:12, před 7 lety


Pavel Patočka

Hodnocení:

Komentář: Jsem velice rád, že se nedorozumnění
















Jsem velice rád, že se situace vysvětlila. Nemám další připomínky.