Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už 8 let mám výše zmínený problém. Naposledy (minulý týden) doručovalůa pošta dopis z Českých Budějovic do Brna 8 dní! (A reklamaci samozřejmě označili za nedůvodnou!) Ale často se mi stalo, že pošta vrátila zásilku, i když mám (po všech zkušenostech!) zajštěný tzv. "odnos" - a i když se chodím každý týden na zásilky ptát!
Poslední v řadě "akcí", které zřejmě ČP považuje za "normální stav", je situace, kdy mi dnes (4. října!) "doručili" pozvánku na první zasedání okrskové volební komise, které proběhlo před týdnem! Pozvánka byla datována 8. 9. 2017, podle obálky ale byla odeslána 21. 9. a k odnosu měla být připravena 22. 9. (opět soudím podle data na obálce).
A to mám "zajištěný" onen tzv. "odnos" a každý týden si 1-2x chodím ptát, zda mi něco nepřišlo! Minulý týden mi pracovnice pošty "Máj" v Č. Budějovicích (PSČ 37005) opět sdělila, že tam nic nemám! Ovšem mne se v tomto případě týká finanční postih.
Takže už mi po "x-té" způsobili nemalou finanční (dříve i odbornou) újmu! Kdykoliv si u této firmy na špatnou práci jejích zaměstnanců stěžuji, dostane se mi od nich téměř arogantní odpovědi v tom smyslu, že je vše v pořádku!
doručování zásilek
finanční náhrada + náprava služeb
|
Tweet |
Pokud Česká pošta reklamaci zamítla jako nedůvodnou, ale spotřebitel s tím nesouhlasí, má spotřebitel možnost obrátit se s námitkou na Česká telekomunikační úřad. Námitku je možné podat do jednoho měsíce od vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem (100,- Kč).
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman