Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#18329LAMA, BLUE OCEAN, OK LEGAL a vymahani zaplatit led žárovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2017, před 7 lety

Andriy Kryshchuk

Znění stížnosti

Na začátku roku 2015, mně telefonicky kontaktovali představitelé spolecnosti blue ocean management (predstavili se jako lama energy), a jesli ne chci přejít k levnějšímu dodavateli energije oni všechno zařídí, a jako darek dostanu led žárovky.
Jen potřebovali smlouvu ze stavajicim dodavatelem.
Par krat potom volali, jestli ne hledal jsem smlouvu. Jen že smlouva nikde nebyla hledal jsem par jrat. Tak pani řekla že nevadí dodam později, hlavni je podepsat smlouvu s novym dodavatelem(lama), plnou moc a predavaci protokol na led žárovky. Schůzku jsme domluvili u mne doma 3.7.2015.
Přišel mladik, a prosil mne abych ja ještě se podival po smlouve, tak jsem chvíli hledal tu smlouvu s centropol, a kuryr chystal vše k podpisu.
Nic jsem nenasel, ja spechal jsem, a kuryr take moc casu nemel, tak jsem vse podepsal a odjeli jsme každý nekam.
10.9.2015 přišel dopis od společnosti blue ocean management s tym ze pokud nedodam doklady(smlouvy ze stavajicim dodavatelem) budou muset mne nauctovat plnu cenu zarovek 1815kc.
Volal jsem jim ihned ze smlouvu asi nekdo vyhodil. Tak mne řekli abych zavolal stavajicimu didavateli aby smlouvu poslali na mou adresu.
Taj jsem udelal. Potom volal stavajici zakaznik, a rikal ze oni lžou ze nemaji levnejsi energii a zlevnil mne jeste vic energii. A ze smkouvu kterou vyžaduje lama v zadnem případě nikam ne posílat.
Potom po konzultaci s dtestem smlouvu s lama vypovedel 30.9.2014 a poslal zarovky na adresu blue ocean.
Dal to je jak u všech: 19. 10.2015 faktura na 1815kč
5.4.2017 vyzva k uhrade dlužné částky 1815 plus 2600 společnosti ok legal za dopis. Dohromady 4410kč
Chtel jsem se dohodnout, ze ke spolecnosti lama prejdu oni s tym souhlasili a podepsal jsem s lama energy smlouvy na výhodných podminkach.
10.5.2017 od lamy prisel dopis ze smlouva je evidovana, jen se čeká konce uvazku se stavajicim dodavatelem.
27.09.2017 mne zase volali z ok legal
Ze už to ich ne zajima s lamou můžu dělat co chcia ja mam jedinou možnost :zaplatit.


Požadované řešení

Ja přejdu k lamě. oni stornuj fakturu a ok Legal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2017 07:58, před 7 lety

Jakmile spotřebitel od smlouvy o sdružených dodávkách energií odstoupí (popřípadě smlouvu vypoví), dle ustanovení § 1727 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se automaticky zruší i smlouva, která je s ní provázaná, tedy smlouva kupní. Obě strany pak mají povinnost vrátit vše, co plnily. Spotřebitel je povinen vrátit žárovky.

Pokud by společnost deklarovala, že uzavřené smlouvy jsou na sobě nezávislé, nebylo by možné se zrušením smlouvy o sdružených službách spojovat změnu podmínek druhé kupní smlouvy. Takové jednání by v podstatě naplnilo definiční znaky postihu za zrušení smlouvy dle § 11a zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, a jako k nepřiměřenému ujednání by se k němu nepřihlíželo. Spotřebitel má nárok na to, aby užil své zákonné právo od smlouvy odstoupit nebo ji vypovědět do 15 dnů po zahájení dodávek energií bez jakékoliv sankce. Je zřejmé, že požadavek na doplacení ceny žárovek se snaží spotřebitele od užití jeho zákonného práva odradit.

Nebude-li možné se společností BLUE OCEAN Management s.r.o. vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 18:18, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.