Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobry den,
dne 19.10.2013 v 10:35 jsme provedli transakci a zaplatili zalohu na kupni cenu na nami vybrany vuz, ktery jsme planovali koupit, ovsem jsme AAA upozornili, ze si nejdrive precteme smlouvu, souhlasili. Zalohu pozadovali, protoze by udajne vuz do druheho dne nedrzeli. Zaplatili jsme 10 tisic kc pres kartu. Ujistili nas, ze kdyz s vozem neco bude, vrati nam zalohu zpet do dvou dnu.
Dostala jsem od pani Agaty Wlosakove smlouvu a procitala. Ve smlouve je uvedeno, ze je vuz ve velmi spatnem stavu za 700 tisic kc a kdyz pujdu na STK pravdepodobne nedostanu technickou.
Zadala jsem o vysvetleni. Pani Wlosakova nam sdelila, ze tento postup je standartni a jen kvuli pojisteni. Takze vlastne koupime nepojizdny vuz, ale ma technaickou od AAA a tim padem mu tedy nic neni. Zadala jsem tedy tuto vetu uvest na pravou miru, protoze nam obchpodni zastupce rekl, ze vuz je v naprostem poradku a pojizdny, nikoliv ve velmi spatnem stavu.
Na to mi dosel email do pani Wolosakove, ze jiz zavadu na voze opravili a muzeme prijit vuz zaplatit. Jakou zavadu? Prece mi napsala, ze vuz je v naprostem poradku. Ja zadnou opravu nepozadovala. Z tohoto jsme usoudili, ze neco neni v poradku. Samozrejme nam v pravni poradne sdelili,ze pokud s vozem cokoliv bude, nikdy ho na tuto smlouvu nevyreklaujeme a tudiz to byla jen veta pro AAA. Vim, ze se timto kryji. Ja ale nemohu podepsat ze mi za 700 tisic prodaji vuz ve velmi spatnem stavu.
Zadala jsem o vraceni zalohy. Od te doby cca 3x a pani Wlosakova prestala odpovidat a reagovat na me emaily a nikdo se mi od te doby z AAA neozval ikdyz jsem psala dopis s zadosti o vraceni vratne zalohy. Prosila jsem ji, at je tak laskava a preda muj email na prislusne oddeleni protoze jsem na sluzebni v ceste a nemohu prijet osobne. Bez odpovedi do dnesniho dne. 3 mesice.
ZALOHA NA KUPNI CENU - NAKUP VOZU - LAND ROVER 700 tisic
Zadame vraceni zalohy na kupni cenu.
|
Tweet |
V případě, že došlo k přislíbení návratu zálohy, pokud nebude vozidlo v odpovídajícím stavu, má na to kupující nárok. Zároveň, pokud je výrobek v tzv. rozporu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku a není možná oprava ani výměna, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Dobrý den, rád se na to podívám, mohu poprosit o nějaké identifikační údaje? (SPZ vozu nebo tel.č., které jste uváděli). Děkuji, Vojtěch Toráč
Dobry den,
dekujeme za Vasi odpoved. Jde o vraceni zalohy na kupni cenu. Chystali jsme se podepsat smlouvu a zaplatili zalohu. Obchodni zastupce nas ujistoval, ze je vratna v pripade, ze bude neco ve smlpouve s cim nebudeme souhlasi (viz vyse: ve smlouve bylo uvedeno, ze je vuz ve velmi spatnem stavu) Danovy doklad nam AAA ani pani Wlosakova jiz nezaslala. Prestala s nami komunikovat. Mame doklad o platbe zalohy: Doklad ma cislo: obchodnik: 934257, uctenka 008, aut. kod: 020271, davka 827, trnsid: 645698. Pokud mi poslete email, zaslu Vam kopii.
Pani Wlosakova vsechny tyto informace dostala a pozadali jsme ji o preposlani danemu oddeleni. Zrejme na nas zapomnela.
Zaloha byla zaplacena: 19.10.2013 a stale cekame na danou castku.
V pripade dalsich dotazu nas nevahejte kontaktovat.
Dekujeme za Vas cas. kontakt: stezach1@gmail.com
Nas ucet pro vraceni zalohy v hodnote 10 tisic kc je: 2800339386 / 2010.
Dekujeme
Zacharova
kopii dokladu o zaplacene castky 10 tisic kc, Vam rada zaslu na email, prosim o jeho sdeleni
Dobrý den, přikládám výtah z e-mailu, který jsem paní Zacharové posílal včera:
Vážená paní Zacharová,
dohledal jsem celý případ a mohu potvrdit, že opravdu v našem systému zůstává částka 10,000 Kč. Přijměte prosím mou omluvu za celou situaci – nejen za ty peníze, ale i za horší komunikaci ze strany slečny Wlosokové. Interně se vynasnažíme podobným případů v budoucnu vyhnout.
Nevím, jestli jste z Prahy, mohl bych Vás požádat zastavit se u nás na pražské pobočce s dokladem o zaplacení zálohy? Na místě Vám bude částka bez prodlení vyplacena – sdělte mi prosím termín návštěvy, který by Vám vyhovoval, na místě by Vás čekal manažer pražského bazaru p.Daniel Luňáček s osobní omluvou, sám by zařídil další kroky.
Děkuji za Váš čas a jsem s pozdravem, Vojtěch Toráč
Hodnocení:
Komentář: Dobry den!
Dekuji za vyreseni me zalezitosti. AAA reagovalo velmi rychle a nase nedorozumeni vyresilo bez jakykoliv problemu. Dekujeme a jsme s pozdravem.
Zacharova