Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, prosím o dohledání plateb které jsem uhradil a mám na to řádné doklady o zaplacení a Vaše společnost mé platby neeviduje:platba 2821,41kč, placeno převodem z účtu 20.4.2017 pod VS 1313835119 a platby 683,63 kč, placeno převodem z účtu 22.5.2017 pod VS 1319224584.Opakovaně jsem navštívil pobočku Brno Globus i tel.kontaktoval a dodnes mi nikdo nevysvětlil, kde jsou moje platby, na pobočce jsem nechal i doklady.Dále jste mi naúčtovali smluvní pokutu 5276kč a předali k vymožení spol.DC group, která po mně žádá znovu zaplacení uvedených faktur plus smluvní pokutu..Prosím o dohledání mých plateb a následné vyjádření k tomu, zda jsem povinen platit smluvní pokutu a navržení dalšího řešení.
Prosím o dohledání plateb, které jsem provedl a následné vyjádření k tomu, zda jsem povinen platit smluvní pokutu a další jednání se společností DC group.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
platbu ze dne 20.4.2017 evidujeme v pořádku přiřazenou k faktuře VS 1313835119 ve výši 1218 Kč a také na fa VS 1312533618 ve výši 1603 Kč. Rovněž jsme přijali platbu ve výši 683 a ta byla použit na úhradu fa VS 1316508286 ve výši 483 Kč a fa VS 1319224584 ve výši 200 Kč. Nicméně všechny zmíněné faktury vyjma poslední zmíněné VS 1319224584 byly hrazené po splatnosti.
Služby pak byly zrušené z důvodu nezaplacení faktury VS 1312533618, která byla splatná 8.12.2017, nicméně k úhradě došlo až 20.4.2017, což způsobilo zrušení služby, vystavení smluvní pokuty a také předání pohledávky k vymáhání inkasní agentuře. Jelikož nyní jsou již dlužné faktury zaplacené, je zapotřebí dohradit smluvní pokutu pod VS 4178703418 na částku 5276 Kč a administrativní náklady spojené s vymáháním ve výši 1452 Kč pod VS 3621889273.
Dle provedeného šetření nedošlo z naši strany k pochybení.
Pro detailnější informace se můžete obrátit přímo na platební oddělení emailem na pohledavky.podnety@o2.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.