Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Asi před 14ti dny se mi na prohlížeči Google Chrome objevilo cosi, co mi údajně skenovalo počítač. Za chvíli se ukázala zpráva, že v počítači je tolik a tolik virů a že během 15 vteřin, když nezaplatím, vymaže a zablokuje se mi mobil. Protože jsem na zkoumání, co to znamená neměl čas, zavřel jsem aplikaci a pustil to z hlavy. Včera při spuštění Googlu se to objevilo zas. Stejný text a pak nabídka, jestli chci odblokovat mobil.Protože jsem se z aplikací nemohl nic dělat, klikl jsem na odblokovat. Vzápětí mi přišla SMS, že mám zaplatit 99 Kč. Považuji to za nehoráznost, oni vlezou do mobilu, zablokují jej a pak za mne tahají peníze za otevření.
ComGate Payments, a.s. produkt Antivirus Jumbo
Firmu pokutovat a vedoucí zavřít.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.