Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#18332Podvodné naúčtování poplatku za antivirus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 29 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2017, před 7 lety

Miroslav Viktora

Znění stížnosti

Asi před 14ti dny se mi na prohlížeči Google Chrome objevilo cosi, co mi údajně skenovalo počítač. Za chvíli se ukázala zpráva, že v počítači je tolik a tolik virů a že během 15 vteřin, když nezaplatím, vymaže a zablokuje se mi mobil. Protože jsem na zkoumání, co to znamená neměl čas, zavřel jsem aplikaci a pustil to z hlavy. Včera při spuštění Googlu se to objevilo zas. Stejný text a pak nabídka, jestli chci odblokovat mobil.Protože jsem se z aplikací nemohl nic dělat, klikl jsem na odblokovat. Vzápětí mi přišla SMS, že mám zaplatit 99 Kč. Považuji to za nehoráznost, oni vlezou do mobilu, zablokují jej a pak za mne tahají peníze za otevření.


Produkt

ComGate Payments, a.s. produkt Antivirus Jumbo


Požadované řešení

Firmu pokutovat a vedoucí zavřít.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2017 11:07, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.