Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18336Okrádání u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2017, před 7 lety

Božetěch Vojaček

Znění stížnosti

Dnes před hodinou jsem se zúčastnil nákupu v uvedeném marketu. Žasl jsem co se stalo u pokladny. Pokladní všechno zboží projela pokladnou a ptá se kolik bylo těch piv "krušovic" já jsem to nevěděl tak jsem neodpověděl. Pokladní namarkovala 3 kusy. Po kontrole účtenky jsem zjistil piva jsou 2 kusy. To prý je za to, že jsem neodpověděl když se ptala. Přišla asi vedoucí a dala vše do pořádku. Takto vaši zaměstnanci si přivydělávají a okrádají zákazníky, doufám, že ne. U pokladny jsem byl třetí v pořadí a byla to druhá chyba co pokladní udělala. Prosím zda nemůžete v té záležitosti sjednat nápravu. Já přece nemám povinnost kontrolovat co jsem dal do košíku, nebo snad jo? Děkuji za vyřízení.


Požadované řešení

To musíte zařídit vy aby se to neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2017 10:48, před 7 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodávající povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 18:19, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.