Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes před hodinou jsem se zúčastnil nákupu v uvedeném marketu. Žasl jsem co se stalo u pokladny. Pokladní všechno zboží projela pokladnou a ptá se kolik bylo těch piv "krušovic" já jsem to nevěděl tak jsem neodpověděl. Pokladní namarkovala 3 kusy. Po kontrole účtenky jsem zjistil piva jsou 2 kusy. To prý je za to, že jsem neodpověděl když se ptala. Přišla asi vedoucí a dala vše do pořádku. Takto vaši zaměstnanci si přivydělávají a okrádají zákazníky, doufám, že ne. U pokladny jsem byl třetí v pořadí a byla to druhá chyba co pokladní udělala. Prosím zda nemůžete v té záležitosti sjednat nápravu. Já přece nemám povinnost kontrolovat co jsem dal do košíku, nebo snad jo? Děkuji za vyřízení.
To musíte zařídit vy aby se to neopakovalo.
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodávající povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.