Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přeji hezký den,obracím se na Vás,zda by jste mi poradili,jak mám dále pokračovat v řešení problémů,které mi nastaly,když moje dcera odletěla na studijní pobyt do Austrálie.Zde jsem za ní platila veškeré platby zaslané T - Mobilem,které chodily na mou adresu,kde má dcera trvalý pobyt.Několikrát jsem byla na pobočce T - Mobile a vysvětlovala jsem,že dcera číslo ani internet od jmenované společnosti nevyužívá,má australské číslo,dokonce jsem jim poskytla kopie jejího viza,čeho teď velice lituji.Nastala nyní situace,že dceří automaticky prodloužili smlouvu se službou internet na cesty standard č.734213077.Prý jí zaslali SMS,ale toto číslo se přes rok nepoužívá,tak nemohla být SMS ani doručena.Smlouva byla do prosince 2013,dcera psala na T - Mobile 6.1.2014,že již nechce tyto služby využívat - trvají na opětovném prodloužení na dva roky.Zdá se mi to nesmyslné,pokud tuto službu nevyužívá.Já jsem dlouhodobě nemocná,jsem sama a nemám peníze na placení složenek a pokut od T - Mobilu.Smlouvu na telefoní číslo 603856992 vypoví dcera měsíc předem před ukončením smlouvy.Přece musí být nějaká reklamační doba ohledně automaticky prodloužených smluv.Děkuji za pochopení a budu moc ráda pokud se najde nějaké řešení.S pozdravem Klausová Iva
automatické prodloužení nevyužívané smlouvy
chci zrušit službu internet na cesty Standart
|
Tweet |
Dle § 63 odst. 10 zákona o elektronických komunikacích podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující veřejnou komunikační síť je povinen informovat účastníka způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu.
Následně je nutné postupovat v souladu s obchodními podmínkami, které obvykle stanovují, jakým způsobem lze prolongaci vyloučit.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: