Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.8 mi došlo jiné zboží než bylo objednané.Hned poté jsem psala email na který pán neodpovídal.Dne 4.9 jsem odeslala zboží zpět k reklamaci (již zaplacené dobírkou).Dne 5.9 zboží pán převzal a od té doby nereaguje na telefon i email.
Měla jsem objednané tyto hodinky: http://manzetoveknoflickyx.cz/panske-hodinky-phobos-p441 .Došli jiné
Chtěla bych vrácení peněz i s 2x placeným poštovným.Hodinky už nechci,bojím se že by mi došli opět jiné.Děkuji
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je rovněž správním deliktem, za který může být prodávající pokutován Českou obchodní inspekci.
Nereaguje-li prodávající na výzvy spotřebitelky, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.