Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, na začátku září jsem se registrovala u společnosti za 149,- kč co jsem byla ochotna investovat. Když jsem zjistila, že jde o nic nevypovídající a mě nepotřebnou službu, odhlásil jsem se a tuto službu již nadále nevyužívám. Ovšem společnost si dne 4.10.2017 bez mého vědomí sama odcizila peníze z mé karty. Zrušila jsem okamžitě možnost internetového bankovnictví na svém účtu a potřeboval bych vrátit částku, protože s prémiovým profilem na be2 nesouhlasím. Také bych chtěla zrušit tento profil. Děkuji.
Zrušení profilu, vráceni peněz popřípadě aby už nestrhávali další peníze.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Smazání profilu však není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby. Při registraci je obvykle vyžadováno, aby zákazník uvedl číslo své platební karty. Společnost si potom může peníze z účtu zákazníka strhávat a jejich vymáhání zpět bývá velmi obtížné. Někteří uživatelé řeší situaci tak, že si zruší svůj platební účet, aby z něj nemohly odcházet další platby. To však nestačí. Pokud závazek trvá, má provozovatel seznamky právo nezaplacený poplatek za členství vymáhat a dlužná částka může v konečném důsledku narůst i o náklady soudního řízení a exekuce. Smlouvu je proto potřeba řádně ukončit.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: IXCTAD25
Přejeme Vám dobrý den, paní Rutrlová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 04.09.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobře tak, ale požaduji zrušit členství a vymazat profil. Abych už nic nemusela platit.
ID: IXCTAD25
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 04.01.2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.
Děkujeme Vám.
Dobrý den
děkuji a rovnou bych tedy chtěla odstoupit od smlouvy. Abych neměla ani smlouvu ani členství prostě nic. Děkuji
ID: IXCTAD25
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho VIP členství na be2 bylo zrušené a Váš profil byl smazaný.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.