Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Vážená paní, vážený pane, dne 4. 10. 2017 jsem v dopoledních hodinách cca 9:30 pořizovala pracovní nákup v Kauflandu Podbaba Praha . Zakoupila jsem dle letáku nad zbožím "akce 1 + 1 zdarma" kávu v hodnotě 279 Kč. Při kontrole účtenky jsem zjistila, že tato káva mi byla účtována 2x a ne jak bylo na informačním letáku nad zbožím. Na infocentru jsem toto reklamovala a slečnou mi bylo sděleno, že tato akce platí až od zítra a že nejsem jediná, která si šla stěžovat. Nejsem povinna číst akční leák. Jak vidno, stížnosti na tuto klamavou reklamu byly, ale snaha o odstranění letáku nebyla žádná. Vzhledem k tomu, že se jednalo o pracovní nákup na jednání, neměla jsem čas čekat na nadřízeného či někoho jiného, kdo by se mnou tuto situaci řešil. Jediné co byla slečna ochotna udělat, že mi vrátí peníze a já vrátím kávu. I přesto, že já jako zákazník jsem měla právo na navrácení částky peněz a ponechání kávy. Pokud by bylo více času,, řešila bych tuto úplně jinak. A lituji lidi, kteří u Vás v dobré víře nakupují a neumí se bránit. S pozdravem Dana Veverková, Úřad průmyslového vlastnictví, Praha
Káva v akci 1+1 zdarma v ceně 279
Vrácení peněz za jedno balení kávy
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.