Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#18343Nemožnost výběru paušálu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2017, před 7 lety

DAniel Petrák

Znění stížnosti

Dobrý den,v O2 prodejně si manželka měnila předplacenou kartu na paušál.Vybrala si FREE 200MB za 499Kč.Bylo jí řečeno, že ho nemůže dostat, protože prý hodně telefonovala a musí si vzít pouze paušál FREE 1,5GB za 749Kč. Nechápu důvod tohoto jednání a především vliv protelefonovaných peněz na předplacené kartě.Oba paušály jsou totožně zadarmo do všech sítí vč. sms,liší se pouze množstvím dat internetu, který žena nevyužívala a nemá o ně zájem.
Děkuji, Petrák


Požadované řešení

Domnívám se, že se jedná o nekalou praktiku, která není v souladu s obchodními podmínkami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2017 09:35, před 7 lety

Pokud by byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2017 12:09, před 7 lety

Dobrý den,

omlouvám se, pokud Vám (resp. Vaší manželce) byly sděleny tyto informace. Na výběr tarifu má manželka samozřejmě nárok nehledě na to, jak moc volá, píše či datuje. Pokud si tedy Vaše žena zřídila tarif 1,5 GB, napište nám její číslo a pro ověření rodné číslo majitele přes o2guru.cz/guru, zajistíme změnu tarifu a dohodneme se na kompenzaci. Díky.

S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2017 14:52, před 7 lety


DAniel Petrák

Děkuji za odpověď,nicméně trvám na tom, aby člověk, který ženě tak nehorázně a účelově lhal,byl potrestán.Jak je možné, že se společnost O2 ani nezajímá o to ve které prodejně a kdy k tomu došlo,když je evidentní že její zaměstnanec pochybil? Tarif jí již byl změněn na základě stížnosti a to okamžitě i přes to, že podle prodavače to bylo možné až po té, co zaplatí první fakturu.Pokud jsou zaměstnanci odměňováni za to, jak vysoký tarif sjednají,pak je v tomto případě zaměstnavatel defacto navádí k takovýmto praktikám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2017 08:07, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, jež má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2017 13:02, před 7 lety

Dobrý den,

záležitost samozřejmě prověříme přímo s vedoucím konkrétní prodejny - prodejnu bychom dohledali podle původní objednávky na změnu tarifu po zaslání podrobností přes formulář dostupný na o2guru.cz/guru.

S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.10.2017 05:32, před 7 lety


DAniel Petrák

Děkuji za sdělení,jelikož jsem se dobral ke jménu vedoucího prodejny,budu celou záležitost konzultovat s ním a vyžádám si, jak s danným prodavačem bylo jednáno, případně budu požadovat omluvu přímo od něj.
Ještě bych rád poděkoval redakci dTestu za toto skvělé a promptní řešení mého problému a přeji mnoho úspěchů v jejich nelehké činnosti.
S pozdravem D. Petrák

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.10.2017 13:02, před 7 lety

Dobrý den,

v pořádku, záležitost tedy projednejte přímo na prodejně. Pokud bychom mohli s něčím pomoci, neváhejte se na nás obrátit přes odkazy výše.

S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.10.2017 06:42, před 7 lety


DAniel Petrák

Hodnocení: