Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,v O2 prodejně si manželka měnila předplacenou kartu na paušál.Vybrala si FREE 200MB za 499Kč.Bylo jí řečeno, že ho nemůže dostat, protože prý hodně telefonovala a musí si vzít pouze paušál FREE 1,5GB za 749Kč. Nechápu důvod tohoto jednání a především vliv protelefonovaných peněz na předplacené kartě.Oba paušály jsou totožně zadarmo do všech sítí vč. sms,liší se pouze množstvím dat internetu, který žena nevyužívala a nemá o ně zájem.
Děkuji, Petrák
Domnívám se, že se jedná o nekalou praktiku, která není v souladu s obchodními podmínkami.
|
Tweet |
Pokud by byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dobrý den,
omlouvám se, pokud Vám (resp. Vaší manželce) byly sděleny tyto informace. Na výběr tarifu má manželka samozřejmě nárok nehledě na to, jak moc volá, píše či datuje. Pokud si tedy Vaše žena zřídila tarif 1,5 GB, napište nám její číslo a pro ověření rodné číslo majitele přes o2guru.cz/guru, zajistíme změnu tarifu a dohodneme se na kompenzaci. Díky.
S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2
Děkuji za odpověď,nicméně trvám na tom, aby člověk, který ženě tak nehorázně a účelově lhal,byl potrestán.Jak je možné, že se společnost O2 ani nezajímá o to ve které prodejně a kdy k tomu došlo,když je evidentní že její zaměstnanec pochybil? Tarif jí již byl změněn na základě stížnosti a to okamžitě i přes to, že podle prodavače to bylo možné až po té, co zaplatí první fakturu.Pokud jsou zaměstnanci odměňováni za to, jak vysoký tarif sjednají,pak je v tomto případě zaměstnavatel defacto navádí k takovýmto praktikám.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, jež má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
záležitost samozřejmě prověříme přímo s vedoucím konkrétní prodejny - prodejnu bychom dohledali podle původní objednávky na změnu tarifu po zaslání podrobností přes formulář dostupný na o2guru.cz/guru.
S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2
Děkuji za sdělení,jelikož jsem se dobral ke jménu vedoucího prodejny,budu celou záležitost konzultovat s ním a vyžádám si, jak s danným prodavačem bylo jednáno, případně budu požadovat omluvu přímo od něj.
Ještě bych rád poděkoval redakci dTestu za toto skvělé a promptní řešení mého problému a přeji mnoho úspěchů v jejich nelehké činnosti.
S pozdravem D. Petrák
Dobrý den,
v pořádku, záležitost tedy projednejte přímo na prodejně. Pokud bychom mohli s něčím pomoci, neváhejte se na nás obrátit přes odkazy výše.
S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2
Hodnocení: