Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
přiklládám komunikaci.....každopádně sem si nebyl jist potřebným dílem, po předchozí domluvě sem zaslal fotky, bylo mi dodáno zařízení do jiné baterie a při vracení peněz byl na 2x vymyšlen důvod proč nemají být vráceny celé...... Černohorský
Maily:
Dobrý den....píši již potřetí...psal jste že peníze odcházejí.....mohu vědět kam jste je poslal?!!! stále nic nedorazilo!!! Černohorský -jednalo se o vrácení zboží koupeného pomocí elektronické komunikace...nikoli reklamaci!!!
už to došlo....nvm sice proč o 500 méňě když se jedná o vrácení dl §53 odst. 6 ....ale dejme tomu..... Černohorský (mimochodem odeslání peněz trvalo 3 týdny-asi byli na cestě....)
Dobrý den,
díval jsem se do vystaveného dobropisu a byl zde účtovaný administrativní poplatek za zrušení objednávky a dále se Vám vracela částka za zboží, ne za dopravu.
Děkujeme za Váš zájem a jsme Vám stále k dispozici.
S přáním hezkého dne,
Martin Kostroun, DiS.
Prodej & péče o klienty
mimochodem i tato verze byla během jednoho obchodu-jinak pán je specialista na elektro-objednávka proběhla za jeho asistrence dle fotografií původního zařízení):
nevím jak by mohlo dojít ke zničení zařízení které není možné připojit.....jiná zástrčka.....každopádně se chci zeptat kdy dorazí peníze? Děkuji Černohorský
---------- Původní zpráva ----------
Od: Akumoto Servis
Komu: cernohorsky@post.cz
Datum: 24. 10. 2016 7:28:58
Předmět: RE: Nová "BMS"
Dobrý den.
Chápu Vás, ale opakovaně jsem se Vás ptal na to, zda to chcete takto udělat.
Většinou to končí vždy podobně, v horším případě si zákazník BMS ještě zničí.
Proto je vrácené BMS potřeba připojit a kompletně otestovat ještě před vrácením peněz.
Je s tím spousta práce, na víc je třeba v účtárně nechat stornovat doklad a vše přeúčtovat ve skladu, následně poslat peníze k Vám a tak dále.
Proto je tam ten poplatek. A bohužel jej nedokážu zrušit. Vše nás neuvěřitelně zdržuje od práce a na víc ta spousta mailů………
Pokud chcete BMS vrátit, tak jej pošlete na naši adresu do Mělníka a přidejte k tomu účtenku a Vaše číslo účtu.
zdraví,
Jiří Drahovzal
Servisní oddělení
AKUMOTO
Nad Oborou 3412, Mělník 276 01
BMS 15článků
doplacení dlužné částky vč. příslušenství
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal, a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud by si spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží).
Pokud by prodávající spotřebitele neupozornil na jeho zákonnou povinnost nést náklady na vrácení zboží zpět k podnikateli (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží on), může spotřebitelka navíc v souladu s § 1832 odst. 3 občanského zákoníku žádat náhradu těchto nákladů.
Dle § 1833 občanského zákoníku odpovídá spotřebitel podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti (např. pokud je zboží spotřebitelem poškozeno). Účtovat jiné poplatky není možné a to ani v případě, stanoví-li tak podnikatel ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách. K takovému ujednání se totiž dle § 1812 odst. 2 občanského zákoníku nepřihlíží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.