Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:71
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#18349Podezřelé praktiky, podezřelá adresa

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 hodiny 46 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2017, před 7 lety

Hugo Rauš

Znění stížnosti

Dobrý den, mám u této společnosti zaregistrovaný profil na serveru a předplatné. Chtěl jsem vztah vypovědět a postupoval podle obchodních podmínek. Stáhl jsem z webu formulář na odstoupení od smlouvy, vyplnil a doporučeným dopisem na adresu uváděnou jak v podmínkách, tak na vytištěném formuláři. Odeslal jsem tento formulář dne 2.10. 2017, dnes 5.10.2017 jsem zjistil, že zásilka byla přeposlána poštou na jinou adresu a je uložená kdesi v Plzni, což je místo, které nikde nefiguruje. Jak je uvedeno v podmínkách, informoval jsem podporu o odeslání výpovědi. Podpora zdvořile ihned reagovala, že můj profil bude po obdržení žádosti do 10ti dnů zrušen.
Jelikož je zásilka poslána úplně jinam, je jasné, že nebude vyzvednuta hned tak a mám pocit, že tato praktika vede k minimálně prodloužení celého procesu za učelem naučtování dalšího poplatku na nové období (kartou). Já jsem tedy splnil podmínky a teď nevím, co dělat dál, protože moje žádost cestuje někde jinde, než jsem předpokládal.

Děkuji za jakoukoliv radu
H.R.


Požadované řešení

Zrušní předplatného a profilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2017 09:48, před 7 lety

Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2017 14:02, před 7 lety

Dobrý den.
Vaše předplatné bude samozřejmě ukončeno, k přebírání pošty v Plzni dochází každý den a není tedy důvod proč by Vaše předplatné nemělo být ukončeno. O ukončení a vymazání profilu budete informován ještě e-mailem z naší podpory.
Přejeme Vám pěkný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.10.2017 14:26, před 7 lety


Hugo Rauš

Hodnocení: