Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.11.2011 jsem převzal do užívání laminátovou podlahu od firmy Deokork v ceně 30 058 Kč.
Časem se začaly na podlaze projevily při pochůzce vrzavé zvuky,nejprve jen sporadické,později trvalé. Důvodem"vrzání"lamel byly a jsou některé nesoudržné příčné spoje mezi lamelami.
Dne 4.10.2013 jsme proto plov.podlahu reklamovali u dodavatele.
Dne 29.10.2013 přijel podlahu zkontrolovat podlahář.Ukázali jsme mu s manželkou několik těchto spojů.Prohlásil,že"musí zkontrolovat,dilataci lamel u stěny.Tvrdil, že nemá v autě nářadí a oznámil, že přijede ještě jednou příště. O výsledku pak bude firmu Deokork informovat.
Pak už ale nikdo nepřijel a ani nevolal.
Dne 12.11.2013,mi bylo sděleno dopor.dopisem,že u podlahy nebyl vizuálně shledán žádný problém,který by znemožnil užívání podlahy a že zámkové spoje nevykazují žádný rozestup.Dále jsme byli účelově obviněni,že jsme svým jednáním dne 29.10.2013 znemožnili zaměstnanci firmy Deokork
-změření dilatačních mezer mezi stěnou a laminátovou podlahou a znemožnili
-změření vlhkosti podkladového potěru
(mimo jiné provedeno již před montáží plovoucí podlahy a bylo podmínkou pro montáž)
Nařčení považuji za účelovou lež,protože zaměstnanec tvrdil,že nemá nářadí...
Na postup firmy Deokork jsem podal stížnost u ČOI.
Laminátová podlaha, typ Trendtime 1, výrobce Parador
V předešlé době jsem se pokusil firmě Deokork nabídnout, že bych přistoupil i na 50 % slevu a podlahu bych si na vlastní náklady sám vyměnil.To ovšem firma důrazně odmítla a tak mým požadavkem je tedy navrácení celé částky a odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
V případě uplatnění reklamace je zhotovitel povinný dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele vystavit reklamační protokol. Zároveň je prodejce povinný dle výše uvedeného ustanovení odst. 3 vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě, že není reklamace vyřízena v zákonem dané lhůtě má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
Dle nám dostupných informací byla společnost za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace sankcionována.
Společnost DEOKORK s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před podáním žaloby doporučujeme konzultaci s advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.