Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18353Platba na dobírku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2017, před 7 lety

Renáta Čapková

Znění stížnosti

Při doručování balíku mi bylo řečeno, že platbu mám mít připravenou v přesné sumě a to do koruny. Protože poštovní doručovatelka nemá žádné peníze u sebe, takže nemůže vrátit. I když mám peníze, ale ne přesnou sumu- což je moje povinnost, tak si mám balík vyzvednout na poště. Ne vždy mám možnost si přesnou sumu připravit. Žádná jiná přepravní společnost to ode mne nevyžaduje. Ani v obchodě nemusím platit přesnou sumu. Možnost platit kartou není. Myslím, že Česká pošta nevyvíjí přiměřené úsilí při doručování. A není to žádná charita, službu si platíme.Připadá mi to jako sekýrování zákazníka a mám toho plné zuby. Pokud můžu vždy využiju jinou společnost.


Požadované řešení

Myslím že doručovatel by měl mít možnost mít u sebe určitou sumu v drobných a bankovkách, aby případně mohl vrátit , pokud zákazník nemá přesnou sumu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2017 09:06, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.