Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
U Tmobil jsem již několik let. Sloučila jsem si poplatky za telefony a internet. Upozornění na platbu na další měsíc dostávám a email. Chyběl prý jeden poplatek za internetové připojení, ještě před sloučením faktur. Nikdo mne na email neinformoval ,žádnou fakturou jsem neobdržela. Poštou přišla obálka od vymahačské firmy ...dlužila jsem prý 300kč a 200 za poplatky. Hned jsem telefonicky zjistila co se děje. Byla jsem odkázána na místní pobočky ,byla jsem informována že to musím zaplatit. Zaplatila jsem je na pobočce a ještě uhradila poplatek 99 korun za platbu na pobočce. Nelíbí se mi ,že jsem nebyla o dluhu 300korun informována a tudíž jsem přišla liknavostí o další peníze .Tímto T mobilu vypovím službu. Děkuji Válová Tč.734845419 Ustí nad Labem
internetove připojení
Požaduji uhrazení 200 které jsem zaplatila ,ne svou chybou ,navíc. Uhrazení 99 korun, které jsem musela zaplatit na pobočce.
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.