Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
tato společnost mi dnes zaslala email s tím, že na svých účtech mění poplatky, a to na 50 USD za měsíc. Na těchto stránkách jsem se nikdy NEREGISTOVALA a vůbec nemám tušení o co jde. Na uvedený telefon zákaznické podpory (+420 234261813) se nedá dovolat. Linka mi hlásí, že přístroj je odpojený.
zrušení účtu, ikdyž nechápu, jak může nějaký být, když jsem v minulosti nikdy žádný nezakládala a vyřazení z databáze.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou si spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.