Společnost


Tally Weijl Retail Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1836Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2014, před 11 lety

Jana Woffová

Znění stížnosti

15.11.2013 jsem si koupila černý kabát, který jsem měla 1x na sobě a zjistila jsem, že barví. Zabarvila se mi bílá kabela, která se takto zničila. 28.11 2013 jsem byla kabát reklamovat, ale bylo mi při reklamaci řečeno, že kabát obsahuje čistou střižní vlnu, která když je barvená, tak prostě barví. 17.12. 2013 byla reklamace udajně vyřízena a to tak, že je zamítnuta. Paní vedoucí mi nechtěla dát reklamační list do ruky, že mi dají posudek k reklamaci. Načež jsem zjistila podle písma, že paní vedoucí reklamaci napsala sama. Je to normální postup nebo musí kabát poslat k reklamaci mimo obchod? Napsala mi doslovně: Reklamace zamítnuta. Složení kabátu - ovčí vlna a ta je barevná. Vada materiálu se neprokázala. 5%ovčí vlna, 4%viskoza, 36%polyester, 3%polyamid a 7% polyakryl. Omylem mi nakonec reklamační list dala s tím že žádám o posudek k reklamaci. Kabát zůstal na prodejně. Nevím, jak mám nyní postupovat. Děkuji Woffová


Produkt

Jedná se o černý kabát


Požadované řešení

Na dokladu mají napsáno, že nevrací peníze. Ale já bych s tímto jejich přístupem chtěla peníze nazpět, protože i z výměny za jiný druh výrobku bych měla strach, že to bude další šmejd. Takže vrátit peníze. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2014 15:58, před 11 lety

V případě, že je vytčena vada do prvních 6 měsíců od zakoupení, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V tomto případě dle nám dostupných informací prodejce existenci nedostatku přiznal, ale nevyhodnotil jej jako vadu. V případě, že výrobek barví, měla by taková informace být součástí návodu, aby se v rámci prevenční povinnosti předešlo škodám. Pokud tak prodejce neučinil odpovídá i za škodu na obarveném výrobku.
To, zda je obvyklé, že toto složení látky barví může posoudit nezávislý odborník, který k tomu může zpracovat i znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 20:03, před 10 lety

Společnost Tally Weijl Retail Czech s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.9.2014 20:03, před 10 lety


Jana Woffová

Hodnocení: