Společnost


TV Prodaja d.o.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18363Nevyžádané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2017, před 7 lety

Jiří Dobeš

Znění stížnosti

Dne 5.10.2017,ve 12.15 hod, mi bylo oznámeno na můj mail, vyskladnění, mnou nevyžádaného, a mně neznámého zboží-balíčku, č.13825015777887, v hodnotě 1248 Kč, s neupřesněným termínem dodání dne 6.10.2017, na doručovací adr., bez uvedení jména příjemce.
Prosím o radu, kde a jakým způsobem se mohu informovat, zda předmětná zásilka je adresovaná na mé jméno (Dobeš Jiří), a případně jí včas odmítnout, když přímá odpověď, odmítnutí předmětné dodávky, na mail odesilatele(NOREPLY@dpd.cz),není odesilatelem akceptována?

Za účinnou radu předem děkuji.


Produkt

Nevyžádaný neznámý produkt-balíček č.13825015777887 vceně 1248 Kč


Požadované řešení

Dodání nevyžádaneho produktu-balíčku č.13825015777887, na jméno Dobeš jiří, zrušit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2017 10:46, před 7 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Vyžadování úhrady ceny neobjednaného zboží je agresivní obchodní praktikou podle ustanovení § 5b a přílohy číslo 2 písm. f) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále rovněž "ZOS"), kterou pokutuje Česká obchodní inspekce, pokud se jedná o tuzemský podnikatelský subjekt.

V tomto případě se však jedná o subjekt zahraniční ze Slovinska, tedy v rámci Evropské Unie, proto doporučujeme spotřebiteli pro případ nevyřešení situace v rámci smírného řešení sporů, obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka rovněž obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 18:24, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.